Renault odtajnil ceny svých scéniců. Za větší je příplatek jen 15 000 Kč

18 komentářů

roman
3. ledna • 16:42

Renault se poslední léta potýká se zásadním nedostatkem - k designově a výbavově hodně povedeným vozům nabízí hodně nepovedené motory a převodovky.:-/

sumi
3. ledna • 0:38

Kola 20' ??
Který magor by je chtěl?
Na malé MPV patří 16' nebo 17'.. ceny pneu jsou příznivé a auto vypadá dost slušně.
Není to BMW , ne?
Úzké 20' by koupil jen blázen...
A normální kola nejsou v nabídce??
Super...konkurence se musí smát..
Stejně jako že není slušný benzín a nafta končí na 1.6 B-]

RoPo
3. ledna • 11:03

Je potvrzeno, že lze namontovat i 16", 17" a 18" kola, ale vyjma 16", vše v 225mm šířce.

Nornik
3. ledna • 6:44

Je trochu smutné že ta nejsilnější dvakrát přeplňovaná nafta nijak dynamicky či ekonomický nevyniká...Třeba ve srovnání se starou Toyotou větší a 1.8 benzínem v automatu. Podle mě je nový Scenic fail a prodejů předchůdců nikdy nedosáhne.

mpolan
3. ledna • 6:58

No vidíš... a za rok ti budu moci směle říci, že jsi byl opět mimo.
To auto bude trefa kvůli designu, který prodává na prvním místě.

Alex
3. ledna • 15:06

Plný souhlas s tebou. Dnes prodává hlavně design. Technologie se vyrovnávají a k těm 20" = super. Auto bude bezva podívaná mezi těmi šedinami od faucvaj. K motoru 1,2l. Není špatný
je to aspoň čtyřhrnek! Mám ho teď v novém Capturu, je i živý, ale spíš pro tohle lehké "Clio po anabolikách" jezdí okolo 6,7l . Do Scenica určitě 1,5dCi - hlavně pro spotřebu. Jezdím teď RGS7m s 1,6dCi za 6l i pod a zprávy z těchto velkých MPV s jednadvojkou naříkaj na spotřebu (i nad osmičku).

mpolan
3. ledna • 18:57

Diesel mi do domu nesmí, takže pro mne jedině TCe. Mám s francouzskými auty dost zkušeností, po pár tisících kilometrech spotřeba dost výrazně padá dolů. Spotřebám z různých testů až tak moc nevěřím... Mé auto v nich vyšlo přes šest litrů a já jezdím skoro o litr méně.

qwertz
3. ledna • 16:06

Ten motor 1.2 TCe je pro cokoli nad Clio naprosto tragický. V nízkých otáčkách zdechlý, příšerný turnbo-lag, při vyšších rychlostech to žere i trávu kolem silnice.

marthys
2. ledna • 19:27

Ty doby, kdy cena Renaulta Scenic startovala na ceně 305.000,- Kč (r. 2009), je tak definitivně pryč. Na druhou stranu máme alespoň trochu představu o současné marži výrobce a prodejců.

nathan
2. ledna • 23:00

Ty doby, kdy cena Škody 105 startovala na ceně 45.000,- Kč (r. 1972), je tak definitivně pryč. Na druhou stranu máme alespoň trochu představu o současné marži výrobce a prodejců :-D:-D:-D

Lojza
3. ledna • 21:52

vyrobni cena tohoto auta bude do 150 000Kc max c te zakladni vybave a to jeste davam hodne velkou rezervu

RoPo
3. ledna • 11:01

A teď by si mohl někdo uvědomit, že v roce byl měsíšní plat cca 200-500 Kčs (a i více nebo méně). Ano rohlík stal 10hal. Ale auto bylo za 45.000,- Kčs!!
Nyní je měs. plat cca. 20.000-50.000,- Kč (a i více nebo méně), auto za 450.000,- Kč a rohlík za 2Kč, v akci obyčejný tukový kolem 1Kč.
Kdo má a kde je ta marže?:-D:-D:-D

Student
8. února • 9:24

Rohlík Za 10Hal? Kde to žiješ? Nebo lépe řečeno, o minulosti máš trošku zcestné představy.

T.E.CH
3. ledna • 10:33

Tak jasně, kapitalisti (výrobci automobilů) nakupujou od dodavatelů levné "suroviny" a prodávaji drahé výrobky.Sami zdražují a za "suroviny" chtějí platit pořád stejně.:-P

mpolan
2. ledna • 22:14

Počítáš i s rozdílným kurzem Eura a změnami na mezinárodních trzích? Nebo jsi se jen vyblil?

nathan
2. ledna • 14:51

Benzín v atomatu se nenabízí? Proč? Je to škoda. Kvedlat v Praze je čistý masochizmus.

pozorovatel
3. ledna • 0:09

No ona ta 1.2 je třeba na GrandScenic hodně poddimenzovaná motorizace a teď si představ, že ji ještě zatížíš další hmotností a pasivními odpory automatu nebo dvojspojky. Automat v takto velké krabici potřebuje motor do auta a ne motor do křovinořezu.

qwertz
3. ledna • 16:14

V Renaultu se holt zaměřili na diesely, a benzíny téměř zmizely z nabídky, a i tam je situace tragická. 1.6 benzín i diesel jako vrcholná motorizace k talismanu je hodně špatný vtip. Mégane mimo sportovní GT má vrcholnou motorizaci v benzínu taky 1.2. Jejich hlavní motorizace dCi jsou totální průser, protože v reálu smrdí 25x nad limit a teď po dieselgate už ty podvody u homologací nebude nikdo přehlížet, navíc příští EURO norma už řeší i reálný provoz s povoleným překročením 2x a to nejsou schopni splnit. Na benzín dlouho kašlali, a nemají alternativu. Shodou okolností se proto poroučel šéf vývoje motorů.

Doporučujeme

Články odjinud