Renault se poslední léta potýká se zásadním nedostatkem - k designově a výbavově hodně povedeným vozům nabízí hodně nepovedené motory a převodovky.:-/
Kola 20' ??Který magor by je chtěl?Na malé MPV patří 16' nebo 17'.. ceny pneu jsou příznivé a auto vypadá dost slušně.Není to BMW , ne?Úzké 20' by koupil jen blázen...A normální kola nejsou v nabídce??Super...konkurence se musí smát..Stejně jako že není slušný benzín a nafta končí na 1.6 B-]
Je potvrzeno, že lze namontovat i 16", 17" a 18" kola, ale vyjma 16", vše v 225mm šířce.
Je trochu smutné že ta nejsilnější dvakrát přeplňovaná nafta nijak dynamicky či ekonomický nevyniká...Třeba ve srovnání se starou Toyotou větší a 1.8 benzínem v automatu. Podle mě je nový Scenic fail a prodejů předchůdců nikdy nedosáhne.
No vidíš... a za rok ti budu moci směle říci, že jsi byl opět mimo.To auto bude trefa kvůli designu, který prodává na prvním místě.
Plný souhlas s tebou. Dnes prodává hlavně design. Technologie se vyrovnávají a k těm 20" = super. Auto bude bezva podívaná mezi těmi šedinami od faucvaj. K motoru 1,2l. Není špatný je to aspoň čtyřhrnek! Mám ho teď v novém Capturu, je i živý, ale spíš pro tohle lehké "Clio po anabolikách" jezdí okolo 6,7l . Do Scenica určitě 1,5dCi - hlavně pro spotřebu. Jezdím teď RGS7m s 1,6dCi za 6l i pod a zprávy z těchto velkých MPV s jednadvojkou naříkaj na spotřebu (i nad osmičku).
Diesel mi do domu nesmí, takže pro mne jedině TCe. Mám s francouzskými auty dost zkušeností, po pár tisících kilometrech spotřeba dost výrazně padá dolů. Spotřebám z různých testů až tak moc nevěřím... Mé auto v nich vyšlo přes šest litrů a já jezdím skoro o litr méně.
Ten motor 1.2 TCe je pro cokoli nad Clio naprosto tragický. V nízkých otáčkách zdechlý, příšerný turnbo-lag, při vyšších rychlostech to žere i trávu kolem silnice.
Ty doby, kdy cena Renaulta Scenic startovala na ceně 305.000,- Kč (r. 2009), je tak definitivně pryč. Na druhou stranu máme alespoň trochu představu o současné marži výrobce a prodejců.
Ty doby, kdy cena Škody 105 startovala na ceně 45.000,- Kč (r. 1972), je tak definitivně pryč. Na druhou stranu máme alespoň trochu představu o současné marži výrobce a prodejců :-D:-D:-D
vyrobni cena tohoto auta bude do 150 000Kc max c te zakladni vybave a to jeste davam hodne velkou rezervu
A teď by si mohl někdo uvědomit, že v roce byl měsíšní plat cca 200-500 Kčs (a i více nebo méně). Ano rohlík stal 10hal. Ale auto bylo za 45.000,- Kčs!!Nyní je měs. plat cca. 20.000-50.000,- Kč (a i více nebo méně), auto za 450.000,- Kč a rohlík za 2Kč, v akci obyčejný tukový kolem 1Kč.Kdo má a kde je ta marže?:-D:-D:-D
Rohlík Za 10Hal? Kde to žiješ? Nebo lépe řečeno, o minulosti máš trošku zcestné představy.
Tak jasně, kapitalisti (výrobci automobilů) nakupujou od dodavatelů levné "suroviny" a prodávaji drahé výrobky.Sami zdražují a za "suroviny" chtějí platit pořád stejně.:-P
Počítáš i s rozdílným kurzem Eura a změnami na mezinárodních trzích? Nebo jsi se jen vyblil?
Benzín v atomatu se nenabízí? Proč? Je to škoda. Kvedlat v Praze je čistý masochizmus.
No ona ta 1.2 je třeba na GrandScenic hodně poddimenzovaná motorizace a teď si představ, že ji ještě zatížíš další hmotností a pasivními odpory automatu nebo dvojspojky. Automat v takto velké krabici potřebuje motor do auta a ne motor do křovinořezu.
V Renaultu se holt zaměřili na diesely, a benzíny téměř zmizely z nabídky, a i tam je situace tragická. 1.6 benzín i diesel jako vrcholná motorizace k talismanu je hodně špatný vtip. Mégane mimo sportovní GT má vrcholnou motorizaci v benzínu taky 1.2. Jejich hlavní motorizace dCi jsou totální průser, protože v reálu smrdí 25x nad limit a teď po dieselgate už ty podvody u homologací nebude nikdo přehlížet, navíc příští EURO norma už řeší i reálný provoz s povoleným překročením 2x a to nejsou schopni splnit. Na benzín dlouho kašlali, a nemají alternativu. Shodou okolností se proto poroučel šéf vývoje motorů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.