Opravdu je Renault státní atuomobilka? Myslel jsem, že je již akciovou společností (byť třeba s hlavním akcionářem státem)...
skor si myslim, ze je to kvalitou a imidzom znacky...auta pekne, ale ked sa to clovek boji jazdene kupit, aby sa to neposralo...Som rozmyslal na meganom - maju sice dobre ceny, ale co s tym budem robit po zaruke??? Nikto to za rozumne prachy nekupi..
Myslím, že Francúzi mali prehnané očakávania. Po kvalitatívnom prepadáku 2 generácie si musia počkať aspoň 2-3 roky, kým sa ukáže spoľahlivosť novej generácie a ľudia sa k Lagune opäť vrátia. A veľkou nevýhodou bol u nás aj fakt, že donedávna nemala odpočet DPH. Veď triedu Laguny si kupujú z 90% podnikatelia.
No, nerad někomu něco vymlouvám, ale renaulty mám už dost let a jediné, co jsem s nima neměl, jsou problémy typu posr...Jezdil jsem v různých služebních autech od XC90 po fabii II. Jsou lepší auta, luxusnější i horší auta, ale co musím konstatovat je, že renaulty byly opravdu spíš extravagantní a plastový, ale rozhodně ne takový šunty, jak se o nich píše....
a co cakaly od laguny? ved je to auto hnusne :( a to v renaulte robim... keby trojkova laguna vyzerala a posobila tak ako dvojkova v case svojho uvedenia to by bolo ine ... dvojka je stale krasne auto :) a nie toto ... a keby mal espace a nasledovnik vel satisa vypadat ako L3 no zbohom tak nech to racej ani nerobia ...
No keď predavajú Lagunu taký ako ty tak ani sa nečudujem, že sa nepredáva.
S Lagunou jsem jezdil minulý rok při uvedení ve Frankfurtu a podle mého názoru prostě Renault neumí udělat auto střední třídy. Ten jejich hravý styl se hodí tak do nižší střední třídy, ale od střední třídy už lidé očekávají hodnotu a respekt, což tohle auto zkrátka nenabízí. Líbí se možná ženám, ale pro ně je zase moc velké. Prostě kdyby něco takového trochu menšího prodávali jako nižší střední třídu, prodávalo by se to podle mého názoru dobře. Ale na střední třídu ta Laguna prostě nemá. Jak technicky, tak designově. Trochu lépe je na tom Laguna v provedení kupé, která má být uvedena letos v Paříži, ta si myslím přece jen nějaké zákazníky najde. Ale běžná Laguna je ve střední třídě opravdu propadák.
No nevim, na obrázcích mi přišla hrozná, ale naživo je to OK, v černé barvě a kombíku docela i pěkné. Co se jízdy týče, tak mě překvapilo ticho a komfort.
A v čem je technicky mimo?
Těch věcí je mnoho, to by vydalo na dlouhé povídání. Třeba zadní náprava je pouze klasická vlečená, zatímco konkurence používá nezávislé zavěšení, takže lepší jízdní vlastnosti, menší opotřebení penumatik, atd. Je z toho auta zkrátka cítit záměr postavit něco většího a oni to i postaví, ale téměř na každém místě člověku vrtá hlavou divný pocit, že v tom autě něco chybí. Třeba klimatizace se ovládá takovým divným plastovým joystickem, o regulaci pouze po celých stupních raději pomlčet, ale zatímco konkurence si vyhraje se zdobenými kolečky s páskem LED a vytuněným cvakáním při otáčení, oni tam plesknou kus plastu vyčuhující z palubní desky. Jako, někomu se to může líbit, ale prodeje mi dávají za pravdu, že od střední třídy toho lidé očekávají více. Nebo třeba sedadla. Oni mají snahu udělat něco extra, tak tam dají třeba dva typy látek pěkně prošité, ale už je to zase nedomyšleno z hlediska nastavitelnosti, apod. Je z toho auta zkrátka takový divný trapný pocit. Když člověk sedne i do toho hloupého Passatu, rád si vychutnává detaily, zatímco konstruktéři Laguny jakoby naopak stavěli na pocitu ohromení z velkého auta, a že těch detailů si už stejně nikdo nevšimne. Tak to auto na mě zkrátka působí.
On chudák ani sám nevie. Hlavne, že bol vo Frankfurte.
Stejný přešlap jako Seat a nové Toledo. Toledo 2 bylo velmi pěkné auto a to aktuální s tím zadkem ala Mégane, je hnus, že by člověk větší s lampou v noci pohledal.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.