Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

56 komentářů

Jan
28. srpna • 15:36

mě se líbí.......není to už typická Laguna, design je vic uniformní,ale to takz není na škodu. Jen bych se obloukem vyhnul té nešťastné 1.5 dci

Filda
27. srpna • 6:46

na Renaulta to vypada moc hezky, az na to, ze to absolutne nevypada jak Renault.. :-/
a poddimenzovane motory vydrzi tak maximalne prvnimu majiteli, pokud bude planovat si do tri let koupit nove auto.. hmm radsi stare a poctive auto nez takovou poutovku, i kdyz fakt vypada hezky.. co myslite?

Vesely Karasek
27. srpna • 16:31

Kontrolni otazka:
Ktery nemecky premiovy vyrobce kupuje od Renaultu dCi motory?0

Kankunen
27. srpna • 17:01

MB pro sve spodni modely. To lepsi si dela sam.

Jan
27. srpna • 7:37

Tak pokud s tím první majitel najede 500 až 600 tisíc tak jen jemu,1,6 dci jsou špička ;-)

Kankunen
27. srpna • 8:53

Renaulti spicka to je. Realnou dynamiku cekej jako u základních dvoulitru, ktere maji ostatni poladene vys i o tridu nize. Treba P308.

yoggi
26. srpna • 23:28

Bok auta OK, zadna cast ok ( az na tie zbytocne predlzene zadne svetla k znaku + prelis na 5. dverych ) ja viem inak by to vypadalo ako Leon ST ala Audi.
Najhorsi je predok to je cista katastrofa. Naco tak velku zralociu tlamu s tym ich mega znakom, ktory asi nikdy nedaju normalnej velkosti.
Potom svetlomety naco je potiahnuty tenky zahnuty pasik od svetlometov - predpokladam, ze je to denne svietenie. Ano na kamione to vyreza dobre kde su vlke svetlomety a velky predok.

Sparrow1
26. srpna • 23:13

Jsem fanoušek Renaultu takze za me pěkný jen ten Passatovsky předek no ještě ze je tam pěkný dívčí znak :-) Jsem moc zvědavý na Mégane kombi už chci vidět jak bude vypadat moje příští auto.

Olda
26. srpna • 23:00

Po dlouhé době pěkný Rencek. Určitě se bude dobře prodávat. Jen ten kosočtverec na masce je už mega :-O

JirkaK
26. srpna • 21:56

První dojem z designu nic moc. Bývaly doby, kdy značku auta bylo možné rozlišit okamžitě a na první pohled. Dnes všechny auta střední třídy prakticky všech výrobců vypadají k nerozeznání stejně. Pokud se náhodou někdo odlišuje od standardu, většinou vyplodí takovou designovou zrůdu, že si to nikdo nekoupí, protože by se to styděl zaparkovat před barák. Takže těžko říct co je horší. Konkrétně tento Renault mi přijde jako "passat - copy - paste". Jen je jiné logo na masce.

Kasl
26. srpna • 21:37

Pašík může zase zalézt zpět do chlívku a spokojeně chrupat, tohle mu konkurovat bohužel nebude. Zbývá jedině s čím přijde nová Insignia, to je poslední model, který ještě neinovoval a který snad předvede něco schopnějšího.

WP
27. srpna • 3:53

Čím je nekonkurenceschopný? Určitě jsi ho už testoval Kasle, tak se nestyď a rozepiš to B-]

Kasl
27. srpna • 8:06

Například motory, vrcholná 1.6 v dieselu nestačí ani na běžný střed dvoulitrových TDI, proti variantě BiTDI má Taliban jenom holé ruce.
Tady je 1.6 dCI 118 kW proti 135 kW TDI, Rencek jenom žere a dynamicky zcela zoufale zaostává.http://www.autozeitung.de/sites/default/files/pdf/2... ...

Quebe
27. srpna • 12:56

A koho nějaký diesel zajímá?

Rampa
27. srpna • 14:45

90% kupců střední třídy v Evropě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
komik
27. srpna • 16:00

Je pravda, že firmy budou vybírat spíše slabší diesely. Některé (hlavně na západě) se snaží "snižovat CO2 stopu" tj. kupují to, co tabulkově nejmíň žere. A přiznejme si, jak všichni chrochtali z 66kw tdi octavii jak se to boží motor, tak mi neřikejte, že auto s 2x větším výkonem nepojede. Potom si myslím, že Rendl s nějakým silnějším dieselem přide (teďka se představovalo nové 2.3 dci v Nissanu Navara, tak uvidíme). Mě tam chybí 3.2 24v, to ale bohužel v EU koupíte jen s prémiovou přirážkou nebo od japonců :(.

R
27. srpna • 16:31

Tak tak, pamatuji jak zeťak kupoval v 90 letech Audi 80 Avant s 1, 9tdi 66kw a všichni jsme z toho byli překvapeni jak to jede...a dnes se divíme, že 100kw je málo. ..fakt zase je, že tenkrát to nebylo nijak udušene zelenymi...

mpolan
27. srpna • 19:49

Když se podívám na skutečná čísla, tak ty dCi jedou dost dobře. Akorát prostě nekopou do zad, jako stará TDI a tím pádem ten pocit ze zrychlení nenastává. Což jouda, zvyklý na kopanec do zad, okamžitě odsoudí a bude brečet po silnějším motoru. A ten mu dá naprosto stejný pocit.
100 kW je dostatečné na rychlou a bezpečnou jízdu, jenže joudové chtějí na silnicích závodit a být všude první...

Quebe
27. srpna • 15:24

Spíš firem, než individuálních kupců. A firmám je úplně jedno, jaký to má objem nebo jestli to má 110 nebo 130 kw ;-)

Rampa
27. srpna • 15:53

Firma je kupec jako každý jiný.

Quebe
27. srpna • 16:10

Není. Firmu totiž nezajímá, jestli tam je nějaký hyper čuper supernafťák se čtyřmi turby, ale jestli tam je nějaký nafťák. Tím to hasne. Že tam takový motor není, brečí jen závodníci-šetřílkové, kteří pak zbytečně otravují vzduch kolem.

Sparrow1
27. srpna • 20:45

Jo jo naši firmu rozhodne nezajímá jestli to ma 66 nebo 81 a nebo snad 118 je to nafta a 66 stačí 😀

Rampa
27. srpna • 16:54

Ale zajímá, třeba v Německu mají firmy finanční limity a v rámci limitu se verze 176kW vejde, takže hodně lidí bere nejsilnější variantu. Stačí nebýt slepý a podívat se kolik jich tam už jezdí.

Quebe
27. srpna • 17:05

Nemají jen finanční limity, ale i limity spotřeby. Často je to taky prostě tak, že je služebák přidělen a nikdo se nikoho na nic neptá.

Rampa
27. srpna • 17:20

Pro střední třídu má většina firem limit a manažer si vybírá konfiguraci podle libosti, jediná podmínka je nafta, to ano, ale jestli chce plnou palbu a 1.6 TDI nebo 2.0 TDI a menší výbavu do toho mu nikdo nekecá.

Quebe
27. srpna • 17:24

No jak říkám - jak kde. On je ale spíše kámen úrazu jinde - kromě naftové podmínky je tam většinou i koncernová podmínka.

Rampa
27. srpna • 18:47

Skoro všude, přidělují se auta v třídě malých nebo subkompaktních vozů, užitkáče etc. Tam se prostě koupí 100 auťáků a šmytec. Střední a vyšší střední třída se tímto způsobem do firem nekupuje.
Ve firmě kde vyhraje tendr VW, tak je podmínka VW, ve firmě kde vyhraje tendr Ford, tak je podmínka Ford, dtto ostatní značky.

Quebe
27. srpna • 20:56

No a kdo vyhraje tendr v Německé firmě je asi taková sázka do loterie jako, kdo vyhraje tendr na nákup nových služebáků pro PČR :-D

Rampa
27. srpna • 21:05

Stejná sázka do loterie je, kdo vyhraje tendr do francouzské, japonské nebo jakékoliv jiné firmy, která sídlí v zemi kde je automobilový průmysl. ;-)

Quebe
27. srpna • 22:01

Pak je ovšem kvalita naftové nabídky Talismanu zcela irelevantní :-)

Rampa
27. srpna • 22:47

Proč? Automobilky snad neprodávají jen ve své domovině.

Quebe
27. srpna • 23:47

To sice ne, ale každý silný automobilový trh má své domácí. A tam, kde žádná není, může být tendr i třeba objektivní - tedy beroucí do úvahy například i cenu. No a u těch, kteří jsou zaujatí, je stejně jedno, s čím kdo přijde. Koupí vždy to samé.

Rampa
28. srpna • 0:42

Kdyby to bylo tak jednoduché, tak největší automobilky jsou ty čínské, protože mají největší trh, následují americké, protože mají druhý největší trh atd. A protože realita je jiná, tak to tak jak píšeš prostě není a to především v Evropě, která je daleko otevřenější třeba asijským značkám než naopak asijské země evropským značkám.

Quebe
28. srpna • 10:06

Čínský trh mi jako srovnání přijde velmi ošemetný. Tam totiž vyrábí každý hejhula cokoliv, včetně aut, tudíž se ten největší trh dělí mezi mnoho domácích subjektů. Spolu s filozofií "tvůj návrh, můj návrh" pak ani jeden nemá prostor, stát se největší automobilkou.To, že to je někde jiné, ještě nutně neznamená, že je mé tvrzení nepravdivé - prostě je tam jiný mix vlastenců, zaujatých a objektivních.

Rampa
28. srpna • 10:49

Jiný mix vlastenců? No já bych spíše řekl, že zatímco v Evropě si každý koupí co chce a nikdo ho za to nijak nenapadá, tak v Asii je koupě jiného než asijského výrobku považováno za vlastizradu a dotyčný jedinec má jedinou možnost, spáchat sepuku. :-D

Perkins
26. srpna • 20:55

Přestanme si uz stěžovat na motory. Nic s tím neuěláme. Poradny velkoobjemový motor by si koupil stejne každý 100 cechacek. Ale k Renaultu...pokud si pohlídal kvalitu bude to špička v segmentu.Vypadá skvěle.

halali
27. srpna • 20:48

naprosty souhlas, oni si francouzi tu kvalitu montaze v turecku pohlidaji ;-) oba narody jsou pracovitosti proslule (nebo prosnule, sakra, ja mel ve skole davat lepsi pozor kruci, ted se tady v takove vazene instituci uplne ztrapnim, himmelherrgott, krucinallfaggottdonnerwetter, Klaus Vaclav, madonna mia il conte canto3-[)

Me2d
26. srpna • 23:01

Motory, předtím uzeniny, pečivo, boty, elektronika. Všechno jde do kopru protože všichni sklapli a odevzdaně se spokojili se srágorama. Nekupovat. Ať si to prodají ovcím a imigrantům.

Kankunen
26. srpna • 20:51

Pro dobre jmeno je nutny dvoulitr ke dveste konim a viceprvek. Tato trida si pomalu tyka se zakladem premie a na kompromisy neni misto.

Quebe
26. srpna • 19:01

Ač se mi předek konceptu líbil výrazně více, není to zas tak špatné. Motory holt poplatné dnešní ekofašistické době, ten nejsilnější benzin by mohl jet hezky, než se po 200tkm rozpadne. Absence pořádné nafty nevadí. Ta stejně patří do kamen a ne do osobáku.

Tom
26. srpna • 17:45

Vypadá velmi dobře, až bych řekl že lépe než sedan. A ta modrá barva je krásná, dokonce i passat a suberb nabízí o něco živější barvy než v minulých generacích, ale stejně vidíme jen stříbrné, šedivé a šedivějši..to nechápu.

halali
27. srpna • 19:54

no, proc z auta delat anus opice z cirkusu? tedy, nebo neco podobneho.. vsechny odstiny cerne jsou prece krasne, rekl bych- a kdyz se chce clovek odvazat tak tu ma sedou, ne? coze?

takurcite
26. srpna • 16:16

Kombi se mi libi tedy mnohem vic nez sedan. Pro me naprosto nepochopitelne 1.6t pouze s automatem (i ten slabsi?!). Tak nic...

Jan
26. srpna • 15:49

Krásné auto s naprosto dostačujícími motory,lídr třídy;-)

SuperForce
26. srpna • 16:18

akoze som fanusikom Renaultu, ale budme uprimni - taky Passat ponuka dvojliter, vyssie vykony, vacsi kufor a viacprvkovu zadnu napravu (aj ked teda neviem vlastne, aku ma Talisman...)

SeaRanger
26. srpna • 18:14

Tak zase Passata nekoupíš za 350k :-)

Pavel
26. srpna • 15:44

Ty motory. Neříkám, že jsou vyloženě špatné, ale proti konkurenci je to bída.Bez 2.0dci nebude prodej žádná sláva.Za design má u mě za 1.

Hatjt
26. srpna • 17:25

Je naprosto jasné že fanoušci renaultu jsou fanoušci této značky protože se jim renaulty líbí, my ostatní nechápeme... Ne, to není flame, to je konstatování faktu.Ježiš, vy to fakt nevidíte? Dyť je to chummus.

WP
27. srpna • 3:50

Tvoje vyjádření by se dalo brát za humus taky, ale jsi akceptován. A to nejsem příznivcem Renaultu.:-)

Hatjt
27. srpna • 17:00

Děkuji velmi pěkně.

zuvacka pedro
26. srpna • 21:35

O3 s reciklovanym Audi designon je podla teba Miss Europe, ne?

Hatjt
27. srpna • 16:59

Aj aj vsechnu kritiku si urcite zaslouzim. Minuly rok jsem koupil francouzke auto (funglovku) a od te doby je nejak nemam rad. Omlouvam se.Zuvacka Pedro:
1. Myslim ze i na slovensku se pise recyklovanym- tvrdym, kratkym
2. Slovensky designer skody Jozef Kaban delal leta v audi, takze... co by jste z toho vyvodil?
3. Tuhle žvejku mám rááááád

zuvacka pedro
27. srpna • 20:46

1. Mas samozrejme pravdu, gramatika mi nikdy nejak nesla ;)
2. To ze J.K. robil Audi design ho akoze ospravedlnuje? Ved O3 vyzera ako A4 spred 6-8 rokov. Len je tam zopar hran naviac. Netvrdim ze to je zle, ale chcelo by to viac odvahy.
3. Uz to nieje co byvalo, ked som si ju ako dieta vystrelil na strelnici u kolotociarov ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
halali
27. srpna • 20:51

3. jojo, tehdy byla trava zelenejsi a renaulty peknejsi.

halali
27. srpna • 20:54

a to myslim uprime

ACE
26. srpna • 17:13

Přesně a pak už jen pevnou střechu a hlavně aby měl kufr tak 600 l.

Doporučujeme

Články odjinud