Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

Renault ukáže ve Frankfurtu nový Talisman a to rovnou ve verzích sedan i kombi, které bylo pod tradičním označením Estate odhaleno právě dnes. Pokud vás nástupce Laguny Grandtour zajímá, můžete si ho prohlédnout na prvních oficiálních fotkách i na videu. A Renault přidal také základní informace.

Video | Premiéry | Renault | Sedany

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Talisman s karoserií kombi má stejné vnější rozměry jako sedan. To znamená délku 4,86 m, šířku 1,87 m, výšku 1,46 m a rozvor 2,81 m. Jinak tvarovaná střecha ale přináší pro hlavy zadních cestujících tři centimetry navíc v oblasti hlavy. Stejně jako u sedanu tedy i zde Renault slibuje nejprostornější interiér v dané třídě. Porovnání se Škodou Superb bude jistě velmi zajímavé.

Na Superb ale Talisman nestačí co do objemu zavazadelníku. Jeho základní hodnota činí 572 litrů, přičemž ložná plocha je dlouhá 1116 mm. Po sklopení zadních sedadel vznikne plocha dlouhá dva metry a jeden centimetr, respektive prostor o objemu 1700 litrů.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Volkswagen | Volkswagen Passat | Škoda Superb

Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI: Srovnání prostornosti

Také Talisman Estate dostane systém řízení zadní nápravy 4Control a adaptivní tlumiče. Systém Multi-Sense známý třeba z nového Espace pak nabídne možnost vybrat jeden z režimů Comfort, Sport, Neutral, Eco a Perso. Zástup dalších asistentů zahrnuje všechno možné od čtení značek, přes adaptivní tempomat, až po hlídání slepého úhlu.

Testy | Renault

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Nabídka motorizací obsahuje pět možností, přičemž dvě jsou benzinové a tři naftové. Zájemci o zážehové čtyřválce mohou sáhnout po motoru 1.6 TCe naladěném na 110 kW (150 k) nebo 147 kW (200 k), v obou případech spojeném se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou EDC.

U dieselů jsou k dispozici známé motory 1.5 dCi (81 kW/110 k) a 1.6 dCi (96 kW/130 k a 118 kW/160 k). Do prodeje vstoupí Talisman Estate v první polovině příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků