Renault nabízí limitovanou sérii modelu Kadjar. Stojí 729 990 Kč

Sourozenec Nissanu Qashqai se značkou Renault na kapotě dorazil na český trh. Francouzská automobilka začala nabízet limitovanou sérii Premiere Edition, která může být vaše za 729 900 Kč. Háček je pouze v tom, že si musíte pospíšit, protože na český trh míří pouze sto kusů.

Testy | Ojetiny | SUV | Nissan

Test ojetiny Nissan Qashqai: (staro)nová dimenze městského cestování

První exempláře Renaultu Kadjar, které se dostanou na český trh, mají naftový motor 1.6 dCi o výkonu 130 koní a pohon všech kol. Součástí výbavy je kromě jiného třeba tempomat, sledování jízdních pruhů, čtení značek, automatická dálková světla, devatenáctipalcová kola, červený metalický lak, panoramatické střešní okno nebo multimediální systém R-Link 2.

SUV | Video | Nissan | První svezení

Nissan Qashqai 2014: první jízdní dojmy

Renault Kadjar je crossover dlouhý 4,45 m, široký 1,84 m a vysoký 1,6 m. Zavazadelník zvládne v základu 472 litrů a dalších 30 litrů dají dohromady různé odkládací přihrádky rozmístěné po interiéru. Kromě zmíněného motoru 1.6 dCi si můžete koupit ještě slabší dieselovou patnáctistovku naladěnou na 81 kW (110 k) nebo benzinový agregát 1.2 TCe s výkonem 96 kW (130 k).

První čeští majitelé Renaultu Kadjar Premiere Edition se dočkají svého exempláře ještě v červnu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků