Renault na hraní má příznačné jméno Run

Koncept Twin´Run je podle představitelů francouzského Renaultu auto s nábojem. I proto s jeho představením čekali až na 71. ročník Grand Prix v Monacu.

Závod formule 1 je podle nich to pravé místo, kam patří. Do atmosféry nabité vzrušením. Právě Monaco prý podle nich jen podtrhne „atraktivitu malého vozu, jeho sportovního ducha“.

Tímto vozem francouzská automobilka také uctívá svoje modely R5 Turbo a Clio V6.

Twin´Run je podle Renaultu opravdové závodní auto. Má motor V6 o výkonu 320 koní, který vychází z obdobného ve voze Mégane Trophy.

A podobně jako jeho dvojče Twin Z je i Twin´Run hravý automobil pro mladé a patří hlavně do měst. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
 

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků