Renault možná koupí značku Jeep

Cerberus, majoritní vlastník koncernu Chrysler, uvažuje o tom, že začne rozprodávat části tohoto producenta automobilů. Zdá se, že uvažuje o možnosti prodat značku Jeep francouzskému Renaultu, který měl v této značce v osmdesátých letech svůj podíl. Cerberus by se tím zbavil své strádající akvizice a Renaultu by to pomohlo k návratu na trh USA, ale také by mu umožnilo některé své modely vyrábět přímo v USA, kde některé závody Chrysleru nabízejí nevyužité kapacity.

Tato situace zaujala také konkurenční koncern General Motors, který se začal zajímat nikoli o celé segmenty, ale konkrétní modely. Měl by to být blíže specifikovaný minivan. GM ale uvažuje také  o odkoupení některých továren, včetně té v Mexiku, kde se montují trucky Dodge Ram. Výše uvedené možnosti se nyní mezi všemi zúčastněnými diskutují, takže je možné, že žádná z nich takříkajíc neklapne. Ale při současném stavu automobilových koncernů by nás zřejmě nepřekvapilo nic...
 

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 10 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků