Renault Mégane RS se představil v edici Red Bull Racing RB8

Renault představil novou edici, která vylepší povedený hot-hatch Mégane RS v provedení RS265. Jako základ tedy posloužila varianta s přeplňovaným dvoulitrem naladěným na 265 koní a 360 Nm, doplněná o šestistupňovou manuální převodovku a samosvorný diferenciál.

Renault

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Edice Red Bull Racing RB8 přidá na karoserii stříbrné detaily (přední i zadní spoiler, kliky a zpětná zrcátka), devatenáctipalcová kola obutá do stejných pneumatik Bridgestone, se kterými zajel Mégane RS265 Trophy rekord na Nürburgringu a to vše doplňuje jediná barva karoserie, samozřejmě modrá.

Sportovní auta | Renault | Design

Renault Mégane RS v barvách F1

V interiéru nemůžou chybět kovové pedály, sportovní sedadla Recaro, multimediální systém R-Link a pár dalších detailů typu uvítací obrazovky Red Bull Racing nebo možnosti exportovat data na USB. Prodej odstartuje v červenci ve Francii, kde je připravena základní cena 36 000 euro. Postupně tato edice dorazí celkem do 26 zemí po celém světě. 

Renault Kangoo 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 689 km
Cena: 68 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 118 612 km
Cena: 72 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků