Renault Mégane R26.R: nový král 'Ringu

11 komentářů

majkl20
25. července • 11:02

Rekord v ramci FWD na Ringu uz davno nemel Opel Astra OPC ale 2008 Chevrolet Cobalt SS/TC. 8:22 viz. http://www.fastestlaps.com/car47257aec7bc47.html

Radek Ondrášík
28. července • 12:52

Jenze to je neoficialni cas zajety automobilkou pri testech. Ktery nema zadne svedectvi pro potvrzeni. Takze je to jako kdyz ja reknu, ze Focus 1,6 to dal za 7 minut a 40 sekund.

RS
25. července • 11:57

Mégane R26.R ho take douho mit nebude, testy prototipu RS2 uz probehli . :-D

doombukurest
24. července • 7:47

tie gumy su bozske len ich clovek musi casto menit :D v kazdom pripade clio sport dokaze ujst v kopcoch Audi S5 nie vzdialit sa ujst..... takze si ani neviem predstavit co dokaze tento megane.....by ma zaujimalo porovnanie napriklad s z4m coupe

Zelí
25. července • 17:37

Superostrý rendlík.
Přečtěte si to dvacetkrát a uvědomíte si, jak to zní směšně.

eRRor
25. července • 19:35

Renault Sport ti cosi hovori?

Petr
24. července • 10:28

Z4M vyzaduje zkuseneho ridice...dovoluji si rict o nekolik trid vyse nez tento Renault. Z4M je hrave auto...motokara ale svine pretaciva:). Kazdopadne po vsech strankach lepsi auto.

RS
25. července • 13:39

Z4M je dobra, ale ma veci vahu nez odlechcena R26.R, a to na okruhu s co nejtvrdsim podvozkem rozhoduje.

Radek Ondrášík
24. července • 12:36

Aby se dalo z tohot vozu ziskat maximum, musi tam sedet taky spickovy ridic. Pretacivost je stejne spatna jako nedotacivost a navic u toho meganu bude predni pohanena naprava, i kdyz se sprerou, daleko vice narocna na ukocirovani nez klidny predek z4m. Ve finale, budou rozdily minimalni. Pro ziskani maxima je vzdy potreba zkuseny ridic a system pohonu v tom nehraje zadnou roli.

RS
25. července • 13:20

Pokud samozdrejmne nejde jen povny start, ale jinak Radecku konecne si napsal neco co ma hlavu a patu.Staci se podivat na WTCC tam obcas prohrava i BMW a nebude jen dovazovanim.:-D

doombukurest
24. července • 10:46

v kazdom pripade mal som m3 e46 a teda dovolim si tvrdit ze uz normalny megan sport by mi dokazal dost zavarit....jasne ze sa mku nevyrovna kvalitou ale ked ide o rychlost na okruhu alebo na technickej trati tak tam by som si isty m3 nebol ...... viem ze z4m coupe je trosku dalej ako e46 ale to bude tento speci megan tiez. Btw ma tu niekto skusenosti s bmw 135i? hlavne by ma zaujimalo ako sa to auto sprava na trosku horsich cestach to znamena nie dialnica a naklady okrem spotreby ci mam pocitat cca tolko ako na mku.......

Doporučujeme

Články odjinud