Renault Mégane GrandCoupé má českou cenu. Kolik stojí třetí prostor?

9 komentářů

ezra
2. ledna • 11:55

Tož pročet jsem si Vaše laické názory a nedalo mi to nenapsat.Jsem ten kdo jej vlastní a tak ač mám najeto od 1.12. jen 1200km mohu ,alespoň něco napsat .Všude než jsem se rozhodl jej koupit jsem hledal recenze a zkušenosti ,ale né tipu mám octávku a kam se renault hrabe .Tyhle keci si nech na škodovácký forum.Dál mě fascinuje jak se všichni redaktoři téměř všech časáků snažej dělat testy aut ,ale nějak jim pořád nedochází ,že nastává trend,že nafta patří jen do kamen.Pár recenzí jsem našel ,ale jen jak jinak na naftu.Tak se podělí sám o zkušenost z benzínem.1.6 16v je to divný,ale to auto jede dokonce ani spotřeba není úplně jiná než udává výrobce.Auto jsem koupil a mělo 15km tak,že udávaná spotřeba průměr přesně jako od výrobce 6.3l a to nejezdím na eco protože mi to příjde jak jízda se zataženou ručkou asi se dá jezdit s eco o pár deci míň,ale děkuji nechci.Jinak pár aut jsem již měl tak dokáži porovnat jízdní vlastnosti.Auto sedí slušně nejsem čuně řidič tak ,že limit netuším kde je ,ale ticho v kabině je příjemné interier je příjemný a sedadla vás obejmou parádně a to mam 110kg žádné tlačení do zad nic ztoho. Krom jiného mám barvu intens čož je vínová a mohu říct,že kdekoli zastavím auto okukují všichni okolo.A je to auto pro ty co se chtějí odlišit za celý měsíc jsem totiž toto coupe potkal 4x a to cestuji denně.Pro ty co jste na vážkách jedna rada pokud toto auto odtavíte na parkovišti nebudete mít pocit,že jej nenajdete to auto má tak vyjíměčný tvar,že se nedá přehlédnout hold to není tak ,že když na parkovišti stojí 10 aut tak z toho 11 octávií.:-)):-P

wec23
28. října • 9:38

Renault vali, co se tyce designu. Jen mam pocit, ze s 'katovanim kostu' to ponekud prehani. Docela by mne zajimalo, zda i Megan ma indicke tlumice.

fogel
28. října • 9:22

Povedl se.Bohužel cena,za kterou se dal pořídit jeho předchůdce je už minulostí...

komik
31. října • 0:03

No..teď jsou všechny modely nižší střední srovnané se startovací cenou kolem 330.ooo Kč. Když by ČNB pustila kurz a koruna posílí o 10%, budou se dát pořídit od 300.ooo jak to bylo dříve..Výhodou Megana třeba proti octávii.. je použitelný základ. I když si koupíte základ, (oproti Octavii) nebudete litovat, třeba že nemáte klimu nebo dálkáč, palubní PC atd. Navíc i základní motor je držák. Škoda jen té 5r převodovky, ale závisí, jak je poskládaná. Osbně bych počkal po intervencích a potom zvážil 1.5 dci nebo 1.6 s LPG.

Karel
29. října • 17:46

Pořád je Megane pod cenou Octavie a s rostoucí výbavou/motorizací je to proti Octě skoro za hubičku a to je Megane novinka a Octa starýmodel, který je na trhu už nějaký pátek. Navíc jako vždy Renault ČR půjde rychle s cenou dolů formou různých slev a edicí.

NoName
28. října • 10:55

Lenže predchodca bol postavený na Megane II a bol výrazne odlišný od Megane III preto tá cena. Tento vyzerá byť reálna alternatíva k Megane IV vyrobená v turecku ..18tis. EUR za najlacnejší automat ... to fakt tak málo ľudí chce automatickú prevodovku?

32c4425nmjsch78
28. října • 9:43

A co cekas v dobe, kdy hypoteky, leasingy a jine 'finacni produkty' nabizeji jeste pred par lety nepdestavitelne nizke uroky? To si pak kdejaky mamlas rika, ze je nejlepsi cas poridit novou plechovku. A kdyz poptavka roste, neni duvod aby vyrobci udrzovali nizke ceny.Takze pokud se ti styska po lepsich cenach, vyckej do pristi krize a 'srotovneho'. Ona urcite bude, jen nikdo nevi kdy. :-P

znalec
28. října • 9:08

si veria :-)
za 17k€ som kupil O3, takze by som tipoval, ze je to tak o cca 3k€ drahsie ako by malo byt..

kluc
28. října • 9:16

Na jiných trzích je Mégane Sedan dražší než Octávka. Česká cena je z tohoto hlediska v pořádku.

Doporučujeme

Články odjinud