Renault Mégane CC: změny hlavně na zádi (spy photos + ilustrace)

U Renaultu očividně nelení a ačkoli u nás se začíná vystrkovat růžky zima, v krajinách s teplejším podnebím nedostanou testovací exempláře nového Méganu CC vydechnout. Dle spekulací měl být nový model již představen, ale nakonec se tak stane zřejmě až počátkem příštího roku a k dealerům by pak měl zavítat v březnu 2010.

Co se týká vzhledu, novinka dostane úplně změněnou zadní část - to vše po vzoru hatchbacku, kde také nezůstal kámen na kameni. Podle maskování to také vypadá, že konstruktéři se do pevné střechy pokusili zakomponovat také sklo. Motorová nabídka bude dle všeho stejná jako u sourozenců, kromě nejslabších jednotek.

Jak zřejmě bude Mégane CC vypadat, můžete vidět na přiložených ilustracích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Renault Mégane CC to s kamulfáží nemá lehké

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků