S novým Méganem jsme se už setkali v podobě třídveřeového kupé a pětidvéřového hatchbacku, v nichž se, bohužel nepříliš úspěšně, nová řada Mégane zapojila do klání o titul Auto roku 2009. Ale čeká nás ještě celá řada dalších variant, včetně konvenčního sedanu, kombíku s prodlouženým rozvorem náprav, sportovních verzí Renault Sport nebo GTI Coupe či otevřeného Mégane Cabrio.
K dispozici zatím není žádný oficiální snímek nvého kabrioletu, takže se můžeme spolehnout jen na počítačový model, odvozený z kupé. Všechny verze nového Méganu spočívají na shodné podlahové plošině, rovněž nabídka motorů je pro většinu variant podobná. Spektrum těch zážehových začíná dvěma „šestnáctistovkami“ s výkonem 100, resp. 110 koní a prozatím vrcholí „dvoulitrem“ o výkonu 140 koní. Během příštího roku se pod kapotami vozů objeví také přeplňovaný TCE 130. Paleta vznětových motorů pokrývá spektrum od 85 do 130, později pak až do 160 koní.
Renault Mégane v provedení Cabrio by se měl do prodejů dostat na sklonku příštího roku.