Renault Mégane Cabrio: takto by měl vypadat

S novým Méganem jsme se už setkali v podobě třídveřeového kupé a pětidvéřového hatchbacku, v nichž se, bohužel nepříliš úspěšně, nová řada Mégane zapojila do klání o titul Auto roku 2009. Ale čeká nás ještě celá řada dalších variant, včetně konvenčního sedanu, kombíku s prodlouženým rozvorem náprav, sportovních verzí Renault Sport nebo GTI Coupe či otevřeného Mégane Cabrio.

K dispozici zatím není žádný oficiální snímek nvého kabrioletu, takže se můžeme spolehnout jen na počítačový model, odvozený z kupé. Všechny verze nového Méganu spočívají na shodné podlahové plošině, rovněž nabídka motorů je pro většinu variant podobná. Spektrum těch zážehových začíná dvěma „šestnáctistovkami“ s výkonem 100, resp. 110 koní a prozatím vrcholí „dvoulitrem“ o výkonu 140 koní. Během příštího roku se pod kapotami vozů objeví také přeplňovaný TCE 130. Paleta vznětových motorů pokrývá spektrum od 85 do 130, později pak až do 160 koní.

Renault Mégane v provedení Cabrio by se měl do prodejů dostat na sklonku příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků