Posilovač řízení s proměnlivým účinkem jen u nejvyššího stupně výbavy? To se asi posr*li. Navíc u této výbavy si člověk nemůže vzít ani ten benzín. motor:( Hnus
Tohle je mnohem konzervativnejsi a opatrnejsi nabidka nez Vel Satis. Je cilovan o tridu nize nez puvodni VS a je za polovinu ceny. Malokdo si koupi Renault hodne pres milion, ale velky sedan za cenu nizsi nez srovnatelna stredni trida je zajimava nabidka. Srovnavat to se Superbem vubec nema smysl, Superb je minivuz s cenou o dveste tisic vyssi nez tohle. Velmi slusna vybava s dvoulitrem za 600.000Kc cenikovka (realna po sleve max. 550000) a spickove vybavena se silnejsim diesel a automatem za 750.000Kc (tj. realne tak 650.000Kc) je opravdu velmi zajimava. Myslim ze sance na prodej 100ks rocne tu urcite je.
to Dusan: Nechci zbytečně vyvolávat flame, ale jen pár tech. údajů Superb vs. Latitude.Rozvor: 2761 vs. 2762Délka: 4838 vs. 4897I přes to, že je Latitůda o 59 mm delší má menší prostor pro kolena než Superb. Takže ta věta v článku "Cestujícím tak je schopen nabídnout na zadních sedadlech prostor 251 milimetrů v oblasti kolen, což je nejvíce v segmentu." jaksi neplatí. Páč Superb má 260 mm. Takže ono je potřeba to nadšení pro věc někdy mírnit a podívat se na fakta s chladnou hlavou. Samozřejmě cenově jsou ty auta někde jinde, ale to už je jiný příběh.
To je sice pekne, ale zcela nepodstatne. Bavime-li se o jedinem miste, kde je potreba mit prostor u manazerskeho sedanu, tj. sedadlo ridice, tak tam je nez Superb II vetsi i radova Laguna III, takze neverim ze by Latitude mel v tomhle ohledu u Superbu II konkurenci. Koneckoncu on tam vice mista oproti Superbu II ma i Megane. :-D
to Dusan: Máš recht, je to nepodstatný. Mnohem důležitější jsou prodejní čísla. Kdo v nich vítězí je nad slunce jasný. Má v tomto kontextu smysl řešit milimetr sem nebo milimetr tam? Nemá, že? ;-) Nebo máš snad pocit, že to bude v případě Latitude hrát nějakou významnou roli? Hraje to snad nějakou významnou roli u Meganu nebo u Laguny? Prodejní čísla nám říkají, že ne. Kupci na to jaksi kašlou. Ale třeba tomu v případě Latitude bude jinak, já mu to přeju.P.S.: Opravdu jsem zvědav na ty manažery, pro který bude podstatný podélný prostor vpředu a Latitude si pořídí.
Teda nevim konkretne jak jsou na tom prodeje Laguna vs. Superb, protoze tahle cisla na internetu nikde nejsou (myslim za EU ne zanedbatelnou CR), nicmene Renault jako takovy pres vsechny problemy dokaze prodavat vuci Skodovkam v pomeru 3:1, takze nejake prodeje asi stale ma. A Skodovka by si spise mela hlidat Dacii, aby ji zezadu nekradla prodeje. :-D
to Dusan: :-D čekal jsem, kdy vytáhneš EU. Já ti tady zkopíruju ještě jednou nadpis článku, abysme měli jasno o jakém trhu se bavíme. "Renault Latitude v Česku: povede si úspěšněji než Vel Satis?" Vidíš tam někde EU? No a v tomto kontextu to řečí prodejních čísel vypadá následovně:2009Superb - 3196Laguna - 3252010Superb - 4478Laguna - 578To je docela průser, nemyslíš?
Příliš globální design, nepříslušnost k Renaultu. Jenom velké auto.
A právě v segmentu středních a velkých sedanů je renault už dvacet let mistrem světa v propadácích. R25, Safrane, Laguna, Vel Satis byly debakly k pohledání a tady to těžko bude jinak. Schopnost značky vyrábět prodejná auta a s alespoň jakžtakž akceptovatelnou prodejností mimo F trh končí modelem Megane. Koleos není prodejný ani za 60% ceny Tiguanu a Kugy, Espace má fatální problémy se spolehlivostí a z trhu ho prakticky vymazal S-Max/Galaxy a nastupuje nový Sharan a Alhambra. Kangoo se už neprodává v zaznamenatelných počtech ani ve Španělsku a Portugalsku. A při růstu technické úrovně PSA to nebude mít snadné ani doma.
no že by Laguna byla až takový propadák...to se mi nezdá!!! minimálně první generace Laguny byla velmi zdařilé a nadčasové pěkné auto. když v roce 93 přišla na trh, konkurence měla předpotopní mondea a krabicoidní staré passaty. jinak tu někdo vyzdvihoval Superby - v září si můj šéf kupil nového Superba 3,2 FSI combi a co každý druhý týden je v servisu - elektronika jaksi žije vlastním životem, palivoměr jednou ukazuje plnou, za pět minut prázdnou nádrž........ tím nechci napsat,že superb není povedené auto,jen chci naznačit že s tou kvalitou ala Říšský výrobek, to není tak slavné. Já sám mám již 3 roky Scenica 1.5 dci a nemám s tím autem jediný problém, brácha má Lagunu 2007, 2.0Dci ,100 000km najeto a také bez jediného nutného servisního zásahu,mimo garančky......... a pro koncernové fajnšmekry- můj tchán si koupil koncem roku 2005 nového Passata, 2.0tdi Highline - po 100.000 km mu palubka svítí jak vánoční stromek, 2x jej táhli do Svitav do VW servisu kvuli kaput čerpadlu, už musel měnit i vstřiky a navíc.... po 5 letech mu to začalo pěkně reznout kolem plastových lišt na dveřích..... což je na pováženou !!!!
Jsi nějak moc zakyslý Jogurte, možná až zkažený :-))
dvoulitr benzín se zrychlením 13s a 2.5 V6 benzín se zrychlením 10,3s???Kde se stala chyba?!
Třeba to má dlouhé převody, což by se pro takové auto hodilo. Těžko říci, počkáme si na test.
Takže jinými slovy, Renault který se kromě posledních 2 let dekádu nezmohl na víc než na "VelSatis" mrdky si dnes musí nechat pořádné auto vyrábět Samsungem v Koreji, s tím že pro uklidnění z CO2 zpitomnělých Evropanů jej aspoň zdegraduje zástavbou "evropského" sazometu s fofrklackem...Doufejme aspoň, že ten "šestivál" nebude podobný vejškrabek jako slavné přehřívající se a neservisovatelné třílitrové ISUZU...
Docela rád bych viděl, na co jsi se zmohl ty, Velký Kritiku..... Ono totiž platí - kdo nic nedělá nic nezkazí...
Smrdíš Kare3-[
Celkem slušná konkurence pro Superba. V základu dvoulitr místo turbené 1.4 a ještě o něco levnější cenovka. Navíc to nevypadá špatně ani levně.
Ovšem pokud bude kvalita tohoto renaultu stejná, jako kvalita a spolehlivost ostatních renaultů, nemusí se prodejci superbu třást strachy.
Pokud se benzínových verzí s automatem žabožrout ani netkne, je jistá šance že by mohly být OK. Ale do fronty na první kousky bych se určitě nestavěl...
Cenová politika Renaultu u nás se mi líbí, solidní auta za solidní peníz. Střední třída za 400t. a vyšší střední za 500t., to je pohoda. Plačky nad spolehlivostí neřeším, kupuju fungl včetně 5ti leté záruky. Uvidíme, jak se mu bude dařit.
Význam slova "solidní" je značně individuální, koukám. Ale na tenhle "solidní" vůz se už velice těší servisy. Zajistí jim, jako všechny modely značky, "solidní" přísun práce a peněz.
jen pro informaci bych Vam doporucil zebricky spolehlivosti aut vyrobenych v posledni dobe a mozna si vsimnete (ale spis ne, protoze "zabouzroutsky kray jsou krapy, to vi kazdej"), ze nove Renaulty jsou na tom opravdu dobre...
to jogurt: Po osobních zkušenostech se vždy těmto výkřikům od srdce zasměju. Ovšem nepopírám, že jsem mohl mít vždy štěstí na excelentní kousek. Je to ale dost nepravděpodobný. Nicméně to nic nemění na tom, co jsem psal na začátku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.