Nevim jestli pan autor slysel uz jmeno Latitude, asi ne jinak, by nemohl napsat blbost ze po modelu Vel Satis uz nic v danem segmentu nenabizi (vyssi stredni)...
Ono to asi bude tím že Latitude není Renault, ale jenom přebrandovaný Samsung. To není auto udělané Renaultem. Stejně je to s Koleosem. Také je to původně myslím Samsung a Renault tam dal svoji masku a logo (mimochodem ošklivou).
Držím palce každému, kdo chce přijít s něčím novým, kdo hledá další cesty. Snaží se najít nové možnosti pro uživatele. Proto fandím i rendlíku, který neustále zkouší něco udělat jinak - nově. A riskuje, hodně riskuje. To je to, co odlišuje evropské výrobce od všech šikmookých vykuků, kteří jen fabulují a pajcují.
Já úplně souhlasím s Ghostyxem. Jen dodám, že Laguna II se mi - hlavně ve variantě liftback - líbila opravdu hodně, a ještě dneska se za pěkně udržovanym kouskem otočím. Přední maska Laguny III je opravdový hnus a zadek jakbysmet, to auto nevypadá ani trochu reprezentativně.
Je to skoda :-( podle me stacilo vymenit tu nepovedenou predni u liftbacku i zadni masku za neco z toho jejich noveho designerskeho smeru a mohlo se to obratit. Myslim, ze Laguna je momentalne technologicky a kvalitativne skvelej vuz (na hony vzdaleny od toho, co tady bylo v minulosti), ale co ji podrazi nohy je opravdu nepovedena predni partie a u liftbacku i nepochopitelne vedenej diodovej pas na vrchu kufru, coz ho opticky, jakoby nadzvedava a tudiz je zbytecne pod temi svetly, jakoby prazdno... :-/ Mnoho lidem se to proste nelibi a ve spojeni s jakoby "uplakanym" a nezajimavym predkem je na problem zadelano. Naopak interier a zadni partie Coupe jsou vynikajici a i po letech pusobi sveze a lux dojmem, coz u interieru nekteri konkurenti ve tride az teprve ted dohani... B-] Kdyby liftback prevzal ty zadni partie z Coupe, tzn. ze by ten diodovej pas sel nize do kufru s jeste nejakym zajimavym zalomenim, tak myslim, ze by vypadal lepe. Skoda. Podle me stacilo udelat jenom toto a lecos by se urcite zmenilo... Takhle budou skakat jako koza opet do neznamych vod a veru nevim, jestli to je krok spravnym smerem... ;-)
Co je to technologicky skvělej vůz? Třeba to, že to skládají po zpátku?
A co znamená slovo zpátku? :-))
Renault se stále snaží najít něco nového v designu. Někdy se to podaří, někdy ne.Tohle je v každém případě zajímavé auto. Pokud to bude mít dobrou cenu a bude to spolehlivé, tak to má šanci.Laguna má shodnou zákaznickou skupinu jako passat. Passat je auto, které stanovuje parametry střední třídy. To platí už 40let. Ostatní výrobci se tomu jen přizpůsobují. Je to pro ně velmi pohodlné - nemusí nic vymýšlet. Je tam spousta zákazníků, kteří jsou na tyto parametry připravení. Stačí jim předložit auto s parametry passatu a hrát na to jak jsme udělali něco originálního. Většinou to spočívá jen v nalisování nějakých prolisů.... Pokud někdo přijde s něčím jiným, riskuje, že to nebude to, co zákazníci očekávají. Možná mají u rendlíků průzkum trhu, ze kterého je zřejmé, že existuje velká skupina zákazníků, kteří by chtěli něco jiného-nového-progresivního. Pak se to možná ujme.
Přesně tak, u VW nemusí nic vymýšlet, vždy až to někdo vymyslí a vyladí, tak to okopíruje (přímý vstřik benzínu, common rail, ...). Dokonce jsou už taky zoufalí, že do nového Passatu okopírovali analogové hodiny z Mondea :-D
Z mondea se bohužel nedá nic kopírovat. Tam není nic originálního. Tam dokonce není nic, co by stálo za kopírování.
Tvrdohlavosť Francúzov je zaujímavá. Stojí ich síce obrovské peniaze, ale oni stále a stále prichádzajú s niečím extravagantným, z čoho sa nakoniec vykľuje len ďalší prepadák. Expertom je na to Citroen (hlavne C6) a Renault. Či už to bol Renault Avantime, Vel Satis alebo aj posledná generácia Laguny. Laguna hlavne vo verzii kombi je taký mačkopes - ani kombi, ani liftback, ani hatchback. Stredná trieda žiada klasický sedan a klasické kombi a ako doplnok môže byť aj liftback. Ale nie 2 liftbacky, z ktorých jeden sa javí ako sedan a druhý ako kombi.Keď vyšla druhá generácia Meganu, všetci sa rozplývali nad úchvatným (ale nepraktickým dizajnom), že vyzerá ako mesačné vozidlo. A čo z toho zostalo? Po tomto hatchbacku dnes ani pes neštekne. Vidím okolo seba množstvo Golfov, Astier,Focusov a 307-iek, ale neviem, kedy som naposledy videl tento Megane vo verzii hatchback.Legendárne sú aj problémy frantíkov z elektronikou.Kedy už ale pochopia, že veľkosériový výrobca musí viac-menej vyrábať konzervatívne automobily, pričom čím vyššia trieda, tým viac konzervativizmu. Auto nie je mobil alebo odšťavovač, ktorý keď sa mi nepáči, tak ho vyhodím. Automobil je príliš drahá vec na to, aby som to menil každého pol roka.Tým nehovorím, že nemôžu vyrábať niečo avantgardné, ale len ako doplnok, a nie ako kľúčový model.
Ty dokazes psat pekne kraviny...
Nechci ti brat iluze, ale stredni trida chce primarne prakticky kombik, protoze to je ve stredni tride nejprodavanejsi varianta. Problem Renaultu je v tom, ze proste nedokaze ve stredni tride nabidnout auto, ktere by lide chteli. Nevim proc je stavajici Laguna II takovy propadak, protoze to neni spatne auto, faktem vsak je ze je to prusvih a tudiz asi posledni Laguna tak jak ji zname.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.