Renault Laguna Coupe: úpravy pro rok 2012

Automobilka Renault po třech letech výroby modernizovala své kupé, jež je součástí současné generace modelové řady Laguna.

Kalendářní rok 2011 pomalu končí a značka Renault, jak už to má ve zvyku, představuje omlazené verze svých vybraných modelů, přičemž využívá klidu poločasu přelomu modelových roků. Před několika dny se objevila modernizovaná řada MPV Scenic a Grand Scenic i omezená série retrospektivně laděného kupé-kabrioletu Renault Mégane CC Floride.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Laguna Coupe s drobnými úpravami pro rok 2012

Nyní vám můžeme představit v detailech vylepšeny model Renault Laguna Coupe, který sice nehraje v prodejích francouzské automobilky z pochopitelných důvodů nijak výraznou úlohu, ale jde o důležitý typ v otázce image značky. Novinka svoji premiéru v tichosti oslavila před několika týdny na autosalonu v Boloni.

Renault

Renault Laguna Coupé konečně oficiálně

Zvenčí si na voze mnoha úprav nevšimneme, ale přesto zde jsou. Patří mezi ně především nové zdroje LED pro denní svícení vestavěné v hlavních světlometech a lité ráfky nového designu. V závislosti na jednotlivých evropských trzích se změnila a rozšířila nabídka standardní a příplatkové výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V českých podmínkách to znamená třeba perleťové bílé lakování série Monaco GP dostupné také pro verzi Initiale, naopak pro Monaco GP si můžete připlatit 40 000 Kč za podvozek 4Control s přiřizováním kol zadní nápravy. Interiér pak doznal pouze drobných změn zahrnujících zvýrazněné stehování palubní desky či nové kombinace čalounických materiálů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K mání by měl být také nový, na redukci spotřeby paliva zaměřený vznětový čtyřválec 2,0 dCi. Má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW) a díky zástavbě soustavy start/stop a regenerativního brzdění má dosahovat průměrnou spotřebu jen 4,5 l/100 km (to je o rovné 2 litry méně než u stávajícího agregátu 2,0 dCi/131 kW).
 

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků