Renault Laguna Coupe: úpravy pro rok 2012

Automobilka Renault po třech letech výroby modernizovala své kupé, jež je součástí současné generace modelové řady Laguna.

Kalendářní rok 2011 pomalu končí a značka Renault, jak už to má ve zvyku, představuje omlazené verze svých vybraných modelů, přičemž využívá klidu poločasu přelomu modelových roků. Před několika dny se objevila modernizovaná řada MPV Scenic a Grand Scenic i omezená série retrospektivně laděného kupé-kabrioletu Renault Mégane CC Floride.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Laguna Coupe s drobnými úpravami pro rok 2012

Nyní vám můžeme představit v detailech vylepšeny model Renault Laguna Coupe, který sice nehraje v prodejích francouzské automobilky z pochopitelných důvodů nijak výraznou úlohu, ale jde o důležitý typ v otázce image značky. Novinka svoji premiéru v tichosti oslavila před několika týdny na autosalonu v Boloni.

Renault

Renault Laguna Coupé konečně oficiálně

Zvenčí si na voze mnoha úprav nevšimneme, ale přesto zde jsou. Patří mezi ně především nové zdroje LED pro denní svícení vestavěné v hlavních světlometech a lité ráfky nového designu. V závislosti na jednotlivých evropských trzích se změnila a rozšířila nabídka standardní a příplatkové výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V českých podmínkách to znamená třeba perleťové bílé lakování série Monaco GP dostupné také pro verzi Initiale, naopak pro Monaco GP si můžete připlatit 40 000 Kč za podvozek 4Control s přiřizováním kol zadní nápravy. Interiér pak doznal pouze drobných změn zahrnujících zvýrazněné stehování palubní desky či nové kombinace čalounických materiálů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K mání by měl být také nový, na redukci spotřeby paliva zaměřený vznětový čtyřválec 2,0 dCi. Má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW) a díky zástavbě soustavy start/stop a regenerativního brzdění má dosahovat průměrnou spotřebu jen 4,5 l/100 km (to je o rovné 2 litry méně než u stávajícího agregátu 2,0 dCi/131 kW).
 

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 213 884 km
Cena: 55 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků