Renault Laguna Coupé přichází s motorem 1.5 dCi

Automobilka Renault rozšíří paletu motorizací pro model Laguna Coupé o novou položku. Bohužel to nebude žádná ostřejší verze, ale zcela opačně nový základní motor. Konkrétně jde o čtyřválec 1.5 dCi s parametry 110 koní a 240 Nm. V kombinaci s manuální převodovkou zvládne nejdostupnější kupé zrychlení z nuly na 100 km/h v čase 11,9 s a maximálně se rozjede na 194 km/h.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Byznys | Premiéry | Renault | Design

Renault Laguna Coupe: úpravy pro rok 2012

Jestli se ptáte na důvody takového rozhodnutí, není potřeba nic dlouze vysvětlovat. Za vším můžeme hledat produkci emisí CO2. Automobilce Renault určitě přijde Laguna Coupé se spotřebou v komibnovaném cyklu 4,2 l/100 km vhod (109 g CO2/km). Navíc na některých trzích nízkou produkci emisí dokážou ocenit i úřady, což je také důvod, proč se Laguna Coupé dCi 110 bude nabízet ve Španělsku, Itálii, Nizozemsku, Francii a Belgii. Českého trhu se slabé naftové kupé netýká.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků