Renault Laguna 2011: malý facelift s obočím

Pohlédněte do tváře další pařížské novince, Renaultu Laguna liftback a kombi pro modelový rok 2011. A když říkáme do tváře, myslíme to obrazně jen z části, klíčový prvek faceliftu totiž dodal Laguně poněkud lidštější tvář.

Oním prvkem jsou přední světlomety, které mají ve své horní části něco, co vypadá jako obočí. Ty navazují na přepracovaný přední nárazník a upravenou masku chladiče. Tím také významnější vzhledové změny končí, dále se lze spolehnout jen na obvyklé detaily ve stylu občerstvené nabídky litých kol, upravených materiálů v interiéru nebo nových variant obložení palubní desky a čalounění sedadel.

I technika se dočká pár menších vylepšení. Víme, že vůz bude poctěn úspornější verzí dieselového motoru 1,5 dCi (zatím vyjádřeno jen nepodstatnými emisemi CO2 ve výši 120 g/km) a známý renaultí systém řízení všech kol 4Control bude nově k dispozici i ke kasovním trhákům, dieselovým motorům dCi s výkonem 130 a 150 koní. Podle uvolněných snímků bychom si tipnuli i na doplnění nabídky o nový automat, i když tím podstatným označení verze Initiale Paris o kousek výše. Možná nás některý ze znalců Laguny doplní v diskusi.

Více vám pro tuto chvíli o faceliftu nepovíme. Pro další detaily si budeme muset počkat na... Však vy víte na co.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Laguna s faceliftem pro rok 2011
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků