Renault Kwid: veselý crossover představen, do výroby nepůjde

Značka Renault se na Auto Expo v Novém Dillí blýskla svěže působící studií Kwid. Její součástí je i malý vrtulník…

Na přípravě studie lehkého SUV Kwid se podílelo stylistické středisko Renault Design India a naznačuje podobu budoucího lehkého crossoveru segmentu C. Renault Kwid vyniká velmi krátkými převisy karoserie, zvýšenou světlou výškou, velkými koly a dvoubarevným lakováním karoserie se žlutými akcenty na šedém podkladu. O pohon předních kol se stará zážehový, přeplňovaný motor 1,2 TCe doplněný dvouspojkovou převodovkou EDC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Součástí studie Renault Kwid je také vrtulník s kamerou a modulem GPS

Konstrukce konceptu Renault Kwid má být ale schopna adoptovat také elektromotor. Přední sedadla s oddělenými sedáky a opěráky usadí trojčlennou posádku (řidič sedí uprostřed) a cestující vzadu mohou regulovat teplotu svého prostoru ovladačem na zadní stěně řidičova opěradla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na přední sedadla usednete i ve třech

Zřejmě nejzajímavějším prvkem této studie je ale její „létající kamarád“. Jde o malý, samostatně ovládaný vrtulník parkující v klidovém stavu ve schránce v zadní části střechy. Nese kameru, jež má být schopna nejen snímat krásy okolní krajiny, ale také sledovat případné překážky v provozu. Dráhu vrtulníku lze i naprogramovat díky vestavěné jednotce GPS.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků