Renault Kwid: veselý crossover představen, do výroby nepůjde

Značka Renault se na Auto Expo v Novém Dillí blýskla svěže působící studií Kwid. Její součástí je i malý vrtulník…

Na přípravě studie lehkého SUV Kwid se podílelo stylistické středisko Renault Design India a naznačuje podobu budoucího lehkého crossoveru segmentu C. Renault Kwid vyniká velmi krátkými převisy karoserie, zvýšenou světlou výškou, velkými koly a dvoubarevným lakováním karoserie se žlutými akcenty na šedém podkladu. O pohon předních kol se stará zážehový, přeplňovaný motor 1,2 TCe doplněný dvouspojkovou převodovkou EDC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Součástí studie Renault Kwid je také vrtulník s kamerou a modulem GPS

Konstrukce konceptu Renault Kwid má být ale schopna adoptovat také elektromotor. Přední sedadla s oddělenými sedáky a opěráky usadí trojčlennou posádku (řidič sedí uprostřed) a cestující vzadu mohou regulovat teplotu svého prostoru ovladačem na zadní stěně řidičova opěradla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na přední sedadla usednete i ve třech

Zřejmě nejzajímavějším prvkem této studie je ale její „létající kamarád“. Jde o malý, samostatně ovládaný vrtulník parkující v klidovém stavu ve schránce v zadní části střechy. Nese kameru, jež má být schopna nejen snímat krásy okolní krajiny, ale také sledovat případné překážky v provozu. Dráhu vrtulníku lze i naprogramovat díky vestavěné jednotce GPS.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků