Renault Koleos se dočká dalšího faceliftu. Bude hezčí?

V roce 2011 dostal Renault Koleos facelift, který poměrně výrazně změnil původní ne příliš povedený vzhled. Z omlazeného Francouze s korejským základem se rázem stalo docela dobře vypadající auto, jenže design Renaultu mezi tím postoupil dále a ani tehdy modernizovaný Koleos by mezi své mladší kolegy tak úplně nezapadl. Proto musí přijít další facelift.

Renault

Renault Koleos pro rok 2011 v novém

Jak je vidět na prvních fotografiích, právě přední část bude tou největší novinkou. Novou dominantou se stane větší znak automobilky provedený v podobném stylu, jaký má například nové Clio. Zadní partie už vypadají velmi podobně. Kdy přesně se omlazený Koleos ukáže, to zatím není jisté. Spekuluje se ale o autosalonu v Šanghaji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: indianautosblog.com

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků