Renault Koleos se dočká dalšího faceliftu. Bude hezčí?

V roce 2011 dostal Renault Koleos facelift, který poměrně výrazně změnil původní ne příliš povedený vzhled. Z omlazeného Francouze s korejským základem se rázem stalo docela dobře vypadající auto, jenže design Renaultu mezi tím postoupil dále a ani tehdy modernizovaný Koleos by mezi své mladší kolegy tak úplně nezapadl. Proto musí přijít další facelift.

Renault

Renault Koleos pro rok 2011 v novém

Jak je vidět na prvních fotografiích, právě přední část bude tou největší novinkou. Novou dominantou se stane větší znak automobilky provedený v podobném stylu, jaký má například nové Clio. Zadní partie už vypadají velmi podobně. Kdy přesně se omlazený Koleos ukáže, to zatím není jisté. Spekuluje se ale o autosalonu v Šanghaji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: indianautosblog.com

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2005
Stav: 162 542 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 51 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků