Renault Koleos se dočká dalšího faceliftu. Bude hezčí?

V roce 2011 dostal Renault Koleos facelift, který poměrně výrazně změnil původní ne příliš povedený vzhled. Z omlazeného Francouze s korejským základem se rázem stalo docela dobře vypadající auto, jenže design Renaultu mezi tím postoupil dále a ani tehdy modernizovaný Koleos by mezi své mladší kolegy tak úplně nezapadl. Proto musí přijít další facelift.

Renault

Renault Koleos pro rok 2011 v novém

Jak je vidět na prvních fotografiích, právě přední část bude tou největší novinkou. Novou dominantou se stane větší znak automobilky provedený v podobném stylu, jaký má například nové Clio. Zadní partie už vypadají velmi podobně. Kdy přesně se omlazený Koleos ukáže, to zatím není jisté. Spekuluje se ale o autosalonu v Šanghaji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: indianautosblog.com

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2005
Stav: 162 542 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 124 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek