Renault Koleos: facelift pro rok 2014 oficiálně představen (+ 32x foto)

7 komentářů

quangn
22. června • 23:53

Omlouvám se předem, pokud nějakého potencionálního zájemce o toto auto urazím, případně již vlastníka předchozích generací. Toto auto je doopravdy co se týče designu hrůza a určitě bych za to takovou sumu nedal... Říkejte mi co chcete, ale prostě se na to nedá dívat, natož za pár let. V této cenové hladině jsem zvyklý na trošku jiný design. A ne, nejsem ten, který jezdí v nějakým "lowcostu" alá Škodovka...

Ludwig
20. června • 12:53

...uznavam, ze je to vec osobnich preferencii, ale dat za tohle 800 tisic... za auto bez jakekoliv charizmy, historie a pravdepodobne i bez budoucnosti.... zamerne nehodnotim jizdni vlastnosti, stejne s tim bude 95% ridicu jezdit po meste do prace, ale dyt za ty prachy se da koupit napr. nove SantaFe, ktere je generacne i technologicky nekde zcela jinde... Absolutne bych pochopil nekoho, kdo si koupi Dustera od Dacie, protoze je to auto, ktere se za tu cenu vubec na nic nehraje... tady mi to ale zcela chybi :-/

Demo
20. června • 13:11

Zato ty se hrajes na automobilovyho znalce. Tohle auto se v terenu neztrati, na rozdil od SantaFe ! Tohle auto JE urceno do terenu a terenu se neboji. Vypada jak vypada - ovsem tenhle facelift je povedeny.

Ludwig
20. června • 13:45

:-)) ja se na znalce nehraju - primo v prispevku rikam, ze technicke parametry nehodnotim... je totiz zbytecne - Koleos je "klasicka" elektronicka ctryrkolka s cisto elektronickym rozdelovanim kroutaku, presne jak vsichni jeho konkurenti s elektronickou mezinapravovou spojkou, cela terennost je tedy dana pouzitymi pneu, najezdovymi uhly a urovni adrenalinu, ktery je ridic schopen akceptovat. Konkretne u Koleosu je pouzita technika z Nissanu X-Trail. Nic vic a nic min. Hodnotil jsem pouze fakt, ze to auto zcela vycniva z modelove rady Renaultu B-] a ze za ty penize se da koupit vuz o temer 2 generace novsi a o tridu vis.

Sparrow1
21. června • 14:14

Ovšem pozor kamarád s X-Trailem projel na dráze to co další kámoš s Wranglerem pravda stálo to pak nějaké peníze :-D

Jan Taraba
21. června • 12:50

Tohle auto není Renault ale Samsung, vyrobeny v Koreji. Renault je na tom jen logo. Otázkou je, jestli je to dobře, špatně, nebo fuk. Jinak ale souhlasím s tím, že 800k za to vydá jen bezduch. Však taky je tohle na silnicích hodně málo vidět.

kukol
21. června • 17:23

A Samsung je podle tebe asi co? Samsung je korejský Renault a proto se také jmenuje Renault Samsung a patří Renaultu. Třeba Opel Mokka se taky dělá v Korei. Koleos asi neuspěl proto, že neudělal auto pro pozéry a design přizpůsobil funkčnosti. Proto ten zkosený přední a zadní nárazník, který moc oku nelahodí, ale máš díky tomu lepší nájezdové úhly. není to prostě auto pro holky a metrouše jako třeba Sportage a podobné parodie.

Doporučujeme

Články odjinud