Těžko říci proč, nicméně francouzský Renault se svými vazaly jihokorejským Renault Samsung Motors a japonským Nissanem nabídli automobilce SsangYong Motor Co., že ji začlení do svého portfolia. Detaily této nabídky zatím neznáme, ale skutečně nás překvapuje - na autech SsangYongu byl po většinu ćasu zajímavý snad jen jejich design, a to vesměs svou nezměrnou ošklivostí.
To ostatně vysvětluje i fakt, že SsangYong nyní prochází náročnou restrukturalizací, kterou si vyžádaly požadavky soudu, neboť již v lednu jím byla nařízena konkurzní správa. SsangYong je nejmenším jihokorejským výrobcem automobilů s velkými plány, svůj podíl v ní mají i čínská společnost SAIC Motor (6,2%) nebo divize konsorcia Barclays (8,02 %). Zaměstnanci výrobních závodů blokovali svými stávkami proti plánovanámu propouštění bezmála 80 dní, což automobilku SsangYong stálo 183 milionů dolarů.
O vlastnictví značky stojí i několik dalších firem všetně Pawan Kumar Ruia, Seoul Investments, SM Aluminum nebo Young An Hat Co., přičemž pouze Mahindra & Mahindra zveřejnila výši svojí nabídky: 500 milionů dolarů.