Renault Grand Kangoo: „jezevčík“ pro sedm sedících

Značka Renault na domácím trhu v dubnu začne prodávat nový sedmimístný kompaktní model Grand Kangoo.

Francouzská automobilka Renault pokračuje ve své expanzi na poli cenově dostupných osobních automobilů schopných přepravy většího počtu cestujících. Na letošním autosalonu v Ženevě například představila (hlavně slibovanou cenou) působivý model Dacia Lodgy, zatímco nyní oznámila, že již za několik dní spustí prodeje dalšího podobně střiženého typu v podobě prodlouženého modelu Kangoo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Grand Kangoo chce oslovit především početnější rodiny a živnostníky žádající variabilní interiér

Žádná revoluční novinka to není, co si budeme nalhávat. Nový Renault Grand Kangoo s doplňkovým označením odkazujícím na zvyklosti ve větších řadách Scénic a Espace je totiž prakticky jen přepracovanou verzí již předloni uvedeného prodlouženého modelu Renault Kangoo Van Maxi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Od výchozího typu Kangoo Van Maxi se Grand Kangoo liší bohatě prosklenou karoserií

Renault Kangoo je konstruován jako lehký užitkový automobil, nicméně pro přepravu převážně živého nákladu doznala verze Grand Kangoo řady úprav směřujících především ke zvýšení komfortu posádky. Jak je dobře patrné z přiložených snímků, Grand Kangoo hodlá oslnit především objemem vnitřního prostoru a jeho variabilitou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Několik příkladů konfigurací sedadel rozmístěných ve třech řadách

Sedadla jsou rozmístěna v typickém uspořádání 2+3+2. Samostatné sedáky poslední řady jsou sklopné i vyjímatelné, sedadla prostřední řady lze samostatně sklápět do roviny podlahy zavazadlového prostoru, přičemž díky vpřed sklopnému opěradlu na místě spolujezdce lze vytvořit prostor i pro velmi dlouhé předměty.

Na francouzském trhu bude Renault Grand Kangoo připraven k objednání již za několik dní a bude se dodávat ve dvou výbavových stupních Authentique a Privilege. Oba z nich budou opatřeny výhradně vznětovým čtyřválcem 1,5 dCi ve výkonových verzích 90 a 110 koní (66, resp. 81 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lépe vybavené Grand Kangoo Privilege (vpravo) se od levnější verze Authentique liší nejen většími ráfky, ale také předním nárazníkem a dalšími detaily

Také Grand Kangoo bude sjíždět z výrobních linek francouzské továrny MCA v Maubeuge. Oficiální představitelé automobilky tvrdí, že jejich novinka je zaměřena především na rodiny a podnikatele, kteří žádají víceúčelové vozidlo s variabilním vnitřním prostorem.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Kangoo 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 689 km
Cena: 68 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 118 612 km
Cena: 72 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků