Renault Fluence Sport: 180 koní pro francouzský sedan

Renault Fluence figuruje na trhu už nějaký ten pátek a u českých zákazníků zaznamenal celkem zajímavý prodejní úspěch. Už brzy ale na trh vstoupí pro Francouze nemalý problém v podobě Škody Rapid, ale to nechme protentokrát stranou. Renault představil nové provedení Sport, což je vrcholná verze osazená motorem 2.0 TCe.

Testy | Ojetiny | Zajímavosti | Renault | Palivo

Test ojetiny: Renault Fluence 1.6i 16v

Maximální výkon činí slušných 180 koní (při 5500 ot./min), točivý moment vrcholí na 300 Nm. Fluence díky tomu zvládne stovku za 8,6 s a maximálně se rozjede na 213 km/h. "Sportovní" varianta je vybavena výhradně manuální převodovkou a zájemci se mohou těšit také na velké množství výbavy. Líbí se vám Fluence Sport? Špatnou zprávou na konec budiž fakt, že se tato novinka týká pouze Argentiny, tedy alespoň prozatím. 

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 114 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků