Renault Fluence EV: další elektromobil přijede z Turecka

Po modelech Twizy a Zoe nyní Renault oznámil, že svoji rodinu elektromobilů hodlá rozšířit o třetího člena v podobě elektrické verze sedanu Fluence, který se po boku výše uvedených typů představil na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Výchozí model Fluence, jenž je vlastně modelem Mégane s tříprostorovou karosérií, se bude vyrábět zatím jen v turecké Burse a do prodejů vstoupí na počátku roku 2011 nejprve na trzích Izraele a Dánska.

Je jasné, že nový elektromobil bude ve značné míře vycházet z běžného sedanu Fluence a také proto se má vyrábět rovněž v Turecku. Oproti výchozí verzi nabídne ta elektrická tři způsoby dobíjení akumulátorů: standardní, rychlé a QuickDrop, tedy prostou výměnu baterií, jež zabere nejvýše tři minuty.

Další podrobnosti zatím neznáme, je však takřka jisté, že sériové provedení bude vybaveno stejným elektromotorem s výkonem 95 koní, jakým disponovala frankfurtská studie. Ta ovšem měla oproti konvečnímu Fluence poněkud futurističtější tvary, což si ostatně můžete připomenout v našem někdejším představení. Dá se ovšem očekávat, že skutečný elektrický Fluence bude vypadat spíše jako ten „spalovací”, jinak by ani zmiňovaná turecká výroba nedávala smysl...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Fluence
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků