Renault Fluence EV: další elektromobil přijede z Turecka

Po modelech Twizy a Zoe nyní Renault oznámil, že svoji rodinu elektromobilů hodlá rozšířit o třetího člena v podobě elektrické verze sedanu Fluence, který se po boku výše uvedených typů představil na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Výchozí model Fluence, jenž je vlastně modelem Mégane s tříprostorovou karosérií, se bude vyrábět zatím jen v turecké Burse a do prodejů vstoupí na počátku roku 2011 nejprve na trzích Izraele a Dánska.

Je jasné, že nový elektromobil bude ve značné míře vycházet z běžného sedanu Fluence a také proto se má vyrábět rovněž v Turecku. Oproti výchozí verzi nabídne ta elektrická tři způsoby dobíjení akumulátorů: standardní, rychlé a QuickDrop, tedy prostou výměnu baterií, jež zabere nejvýše tři minuty.

Další podrobnosti zatím neznáme, je však takřka jisté, že sériové provedení bude vybaveno stejným elektromotorem s výkonem 95 koní, jakým disponovala frankfurtská studie. Ta ovšem měla oproti konvečnímu Fluence poněkud futurističtější tvary, což si ostatně můžete připomenout v našem někdejším představení. Dá se ovšem očekávat, že skutečný elektrický Fluence bude vypadat spíše jako ten „spalovací”, jinak by ani zmiňovaná turecká výroba nedávala smysl...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Fluence
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 213 884 km
Cena: 55 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 33 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků