Renault finišuje s novým Méganem sedan (spy photos)

Špionážním fotografům se opět podařilo zachytit Mégane sedan z rodu francouzského Renaultu. Ten je velmi důležitý pro automobilku jakou takovou, protože se počítá s prodeji hlavně v jižní a východní Evropě a dokonce i ve státech Jižní Ameriky.

K hatchbacku se přednedávnem přidala také kombi verze (její nový test si můžete přečíst zde) a není žádným tajemstvím, že u Renaultu plánují později do světa vyslat také verzi CC (Cabrio s pevnou sklápěcí střechou) a možná dokonce i crossover.

Pod kapotou se počítá se stejnými motorizacemi, jaké jsou k dispozici pro kombi - zážehové šestnáctistovky o výkonech 100 a 110 koní, silnější pak bude přeplňovaná jedna-čtyřka s výkonem 130 koní. Vrcholní motorizací má být agregát 2,0 Turbo s výkonem 180 koní. Nejslabším dieselem zůstane agregát 1,5 dCi ve výkonových verzích 85 a 105 koní, 1,9 dCi nabídne 130 koní a dvoulitr pak bude na přední kola posílat 150 nebo 160 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Renault Mégane sedan stále ještě s výrazným maskováním

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků