Renault Espace s faceliftem pro rok 2013 v detailech

Model Renault Espace, protagonista evropské kategorie MPV, se chystá do výslužby, ale aby čas rychleji utekl, ještě se dočká poslední modernizace. Na evropských trzích se objevuje během těchto dnů.

První snímky vylepšeného provedení jsme vám nabídli již v květnu, ale teprve nyní můžeme být konkrétnější a podrobnější a kromě jiného také poprvé nahlédneme do interiéru. Stávající čtvrtá generace typu Espace brázdí silnice světa již desátým rokem, přičemž dosud prakticky jediné modernizace se dočkal již v roce 2006. A proto je dílčí vylepšení přinejmenším namístě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Espace 2013: blues na cestu poslední

Život nástupce stávajícího Renaultu Espace zřejmě nepřekročí dva roky a do jeho poslední fáze nastupuje především s upravenou přední částí karoserie přibližující Espace vzhledu ostatních soudobých modelů značky Renault, ale též snížení spotřeby a zátěže životního prostředí ošklivými emisemi CO2.

Zajímavosti | Design | Tajné | Renault | Premiéry

Renault Espace: facelift po šesti letech

Zvenčí si všimneme především až přehnaně velkého loga Renaultu vsazeného do větší mřížky chladiče s párem tenkých vodorovných chromovaných linek a přepracovaného předního nárazníku s chromovanými obroučkami mlhovek. Tím to zvenčí prakticky končí, nové jsou pak už vlastně pouze vzory litých kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Renaultu Espace to i poletech stále vypadá jako v kosmické lodi

Více se toho změnilo na palubě. Útroby špičkové verze Initiale Paris se vyznačují novými materiály čalounění z kůže a Alcantary a palubní deskou opatřenou kontrastním stehováním. Standardem pro všechna provedení typu Renault Espace se mají stát vestavěná navigace Carminat TomTom Live a soustava dalších elektronických komponent včetně hands-free Bluetooth a vstupů AUX a USB.

Testy | Renault

Test Renault Espace dCi: francúzska (r)evolúcia

V seznamu výbavy nabízené u dražších verzí, nebo za příplatek najdeme také couvací kameru nebo DVD přehrávač s párem sedmipalcových monitorů na zadní straně hlavových opěrek předních sedadel. Podvozek se vyznačuje novým odladěním, pneumatikami se sníženým valivým odporem a elektrohydraulickým posilovačem řízení pro další redukci emisí CO2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čas běží rychle. Nejnovější Espace ve společnosti předchůdců z let 1984 a 1994 

V nabídce pohonných jednotek zůstalo vesměs vše při starém, jejich drobné úpravy mají za úkol omezit spotřebu. Vznětový čtyřválec 2,0 dCi napříč všemi svými výkonovými verzemi má vykazovat spotřebu nižší v průměru o 0,8 l/100 km, zatímco u zážehového agregátu 2,0i Turbo prý průměrná spotřeba klesla o 0,3 l na výsledných 8,5 l/100 km.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Thalia 1.39
Rok výroby: 2005
Stav: 170 097 km
Cena: 20 000 Kč
Renault Clio 1.149
Rok výroby: 2006
Stav: 158 570 km
Cena: 39 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 156 324 km
Cena: 40 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 8 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků