Renault Espace s faceliftem pro rok 2013 v detailech

Model Renault Espace, protagonista evropské kategorie MPV, se chystá do výslužby, ale aby čas rychleji utekl, ještě se dočká poslední modernizace. Na evropských trzích se objevuje během těchto dnů.

První snímky vylepšeného provedení jsme vám nabídli již v květnu, ale teprve nyní můžeme být konkrétnější a podrobnější a kromě jiného také poprvé nahlédneme do interiéru. Stávající čtvrtá generace typu Espace brázdí silnice světa již desátým rokem, přičemž dosud prakticky jediné modernizace se dočkal již v roce 2006. A proto je dílčí vylepšení přinejmenším namístě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Espace 2013: blues na cestu poslední

Život nástupce stávajícího Renaultu Espace zřejmě nepřekročí dva roky a do jeho poslední fáze nastupuje především s upravenou přední částí karoserie přibližující Espace vzhledu ostatních soudobých modelů značky Renault, ale též snížení spotřeby a zátěže životního prostředí ošklivými emisemi CO2.

Zajímavosti | Tajné | Premiéry | Renault | Design

Renault Espace: facelift po šesti letech

Zvenčí si všimneme především až přehnaně velkého loga Renaultu vsazeného do větší mřížky chladiče s párem tenkých vodorovných chromovaných linek a přepracovaného předního nárazníku s chromovanými obroučkami mlhovek. Tím to zvenčí prakticky končí, nové jsou pak už vlastně pouze vzory litých kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Renaultu Espace to i poletech stále vypadá jako v kosmické lodi

Více se toho změnilo na palubě. Útroby špičkové verze Initiale Paris se vyznačují novými materiály čalounění z kůže a Alcantary a palubní deskou opatřenou kontrastním stehováním. Standardem pro všechna provedení typu Renault Espace se mají stát vestavěná navigace Carminat TomTom Live a soustava dalších elektronických komponent včetně hands-free Bluetooth a vstupů AUX a USB.

Testy | Renault

Test Renault Espace dCi: francúzska (r)evolúcia

V seznamu výbavy nabízené u dražších verzí, nebo za příplatek najdeme také couvací kameru nebo DVD přehrávač s párem sedmipalcových monitorů na zadní straně hlavových opěrek předních sedadel. Podvozek se vyznačuje novým odladěním, pneumatikami se sníženým valivým odporem a elektrohydraulickým posilovačem řízení pro další redukci emisí CO2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čas běží rychle. Nejnovější Espace ve společnosti předchůdců z let 1984 a 1994 

V nabídce pohonných jednotek zůstalo vesměs vše při starém, jejich drobné úpravy mají za úkol omezit spotřebu. Vznětový čtyřválec 2,0 dCi napříč všemi svými výkonovými verzemi má vykazovat spotřebu nižší v průměru o 0,8 l/100 km, zatímco u zážehového agregátu 2,0i Turbo prý průměrná spotřeba klesla o 0,3 l na výsledných 8,5 l/100 km.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2005
Stav: 162 542 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků