Renault Espace 1.6 dCi prý vypouští 25x víc emisí, než dovoluje norma

15 komentářů

Michal
25. listopadu • 8:08

Vsichni se tady divi, ze to vsichni vcetne EU sasku a vlad vedi uz davno a nic nedelaji. Jiste ze to vedi. Jenze pokud by to priznali, tak za co pak budou vybirat emisni polatky? Jak by pak mohli vybirat od vyrobcu penize za prekroceni "normy"? Jak by pak mohli vybirat poplatek za vjezd do mesta s autem s normou nizsi nez X? Jak by pak mohli vybirat poplatek za prevod auta s normou nizsi nez Y? Urcite existuje v EU statech jeste dalsi spousta podobnych poplatku. To jsou miliardy penez o kterych se obycejnym lidem ani nezda. No a ted popravde nechali by jste si takhle super byznys necim tak malichernym rozbourat???

Kankunen
25. listopadu • 7:14

Pokud by se podařilo prosadit měření blízko reálu, tak tento motor by byl úplně v pasti.

mpolan
25. listopadu • 9:09

Jen tento motor, nebo všechny diesely?
Proč musíš tak okatě lhát?

Perkins
25. listopadu • 6:33

A nebylo by zdravější ekologičtější levnější přestat kupovat smradlave chrochtáky ??? Co se asi potom stane? Přestanou je do osobních aut cpat !!

tomi852
24. listopadu • 23:17

a nebolo by jednoduchsie uz konecne zverejnit, ze ANI JEDEN JEDINY novy motor (vynechajme par poslednych atmo benzinov) v realnej premavke nesplna (laboratorne) emisne limity, nakolko cela europska norma je postavena na hlavu?ale takto mame aspon o com kazdy tyzden citat, ze kto dalsi podvadza... :-D

JirkaK
25. listopadu • 0:19

Dalo se to čekat. Technicky má prostě snižování emisí své limity. Nejdřív se neúměrně zkomplikují motory a potom už to jde jen jednou cestou. Když si úředníci vymyslí pohádkové emise, tak to pohádku zkrátka vymyslíme....

K&K&K
24. listopadu • 20:04

Všichni to už roky vědí, všichni se tváří, že je všechno v pořádku a ono není. Že mě to nepřekvapuje, je to jako se vším, přistěhovalectví je v pořádku, multikulturalismus je v pořádku, jenom se nám to ve výsledku trochu vymklo z rukou a pár nezodpovědných jedinců kazí bohabojné plány naši skvělé EU. A teď se ukáže, že všechny automobilky už několik let podvádí. A vše za pečlivého "dozoru" EU.

Neurotic
24. listopadu • 19:35

Pokud to dělají podle svých podmínek tak to nebude sedět u ničeho. Jelikož, když je na papíře spotřeba 3/100 po homologaci a ve skutečnosti 6/100 a oni to zkouší v režimu, kdy by to na cestě žralo možná i 10/100 tak na tom není nic divného, ale možná se jim jednou podaří překonat zákon o zachování hmoty atd. a po spálení 10l paliva z auta vypadnou jenom 2molekuly vody:-D

mpolan
25. listopadu • 9:11

Čekal jsi snad objektivitu od německé organizace?
Největší průšvih bude, až se stejný problém provalí i u malých turbomotorů, které nám teď ze všech stran cpou. To teprve bude "šok"...

Hlinda
24. listopadu • 19:52

Myslím, že benzínové motory by měly s NOx sedět podle normy a bude u nich jedno zda to bude při homologačním měření a nebo v normálním provozu.

accordak
24. listopadu • 23:10

Naopak, moderni PRIMOVSTRIKOVE benziny mají s NOx velky problém. Souvisi to se spalovanim extremne chude smesi, kdy prave hojne vznikaji NOx. To ale bude téma po skonceni Dieselgate. Musí se s tematy setrit.
a.

Martin Motyčka
25. listopadu • 18:24

nejen s dusíky, ale i s pevnýma částicema, který se v současnosti u benzínu vůbec neřeší...

Ondřej
24. listopadu • 19:06

Neva, že budeme mít rakovinu, ale zpomalíme globální oteplení o 1 minutu za rok, protože CO2 je méně. Soudruzi z Brusele se můžou poplácat po ramenou.

Mitch
24. listopadu • 19:09

To je na objednavku od vedeni VW. Nejak zpatky musej ziskat klienty.

dsrth
24. listopadu • 19:33

psst... hej.... a taky pry maji zavrene nejake ufony... ve Wolfsburgu... rikaj lidi...

Doporučujeme

Články odjinud