Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Novinka v rodině R.S. nakonec opravdu není Twingo R.S., o kterém se spekulovalo, ale posílené Clio. Ostřejší verze se jmenuje Clio R.S. 220 EDC Trophy, přičemž už z názvu určitě vyčtete, o čem toto auto bude. Ano, má zvýšený výkon motoru na 220 koní. Ano, automatická (a tolik kritizovaná) dvouspojková převodovka v autě zůstala.

Tajné | Autosalony | Sportovní auta | Hatchbacky | Renault

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Clio R.S. Trophy nabídne místo původních 200 koní o dvacet koní více, točivý moment se může díky funkci overboost dostat až na 280 Nm (standardem 240 Nm). Lepších parametrů bylo dosaženo díky většímu turbodmychadlu, přepracovanému výfukovému potrubí a novému softwaru řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostřejší Clio R.S. bude určitě rychlejší, otázkou zůstává, zda bude opravdu zábavnější. 

Motor ovšem nedostal manuál, o kterém se tolik diskutovalo, ale stále má automat EDC. Ten je údajně nastaven tak, aby pracoval o třicet procent rychleji. Trophy také nabídne tužší a nižší podvozek. Vpředu bylo ze světlé výšky ubráno dvacet, na zadní nápravě deset milimetrů. Novinkou je rovněž strmější řízení.

Clio R.S. Trophy poznáte podle nápisů na předním spoileru a dveřích, poznávacím znamením mohou být také osmnáctipalcová kola s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport (205/40 R18) a případně matně bílá barva karoserie.

Prodávat se začne nové R.S. od června letošního roku, přičemž cena nemá přesáhnout 30 000 euro.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 213 884 km
Cena: 55 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků