Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Novinka v rodině R.S. nakonec opravdu není Twingo R.S., o kterém se spekulovalo, ale posílené Clio. Ostřejší verze se jmenuje Clio R.S. 220 EDC Trophy, přičemž už z názvu určitě vyčtete, o čem toto auto bude. Ano, má zvýšený výkon motoru na 220 koní. Ano, automatická (a tolik kritizovaná) dvouspojková převodovka v autě zůstala.

Tajné | Sportovní auta | Autosalony | Hatchbacky | Renault

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Clio R.S. Trophy nabídne místo původních 200 koní o dvacet koní více, točivý moment se může díky funkci overboost dostat až na 280 Nm (standardem 240 Nm). Lepších parametrů bylo dosaženo díky většímu turbodmychadlu, přepracovanému výfukovému potrubí a novému softwaru řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostřejší Clio R.S. bude určitě rychlejší, otázkou zůstává, zda bude opravdu zábavnější. 

Motor ovšem nedostal manuál, o kterém se tolik diskutovalo, ale stále má automat EDC. Ten je údajně nastaven tak, aby pracoval o třicet procent rychleji. Trophy také nabídne tužší a nižší podvozek. Vpředu bylo ze světlé výšky ubráno dvacet, na zadní nápravě deset milimetrů. Novinkou je rovněž strmější řízení.

Clio R.S. Trophy poznáte podle nápisů na předním spoileru a dveřích, poznávacím znamením mohou být také osmnáctipalcová kola s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport (205/40 R18) a případně matně bílá barva karoserie.

Prodávat se začne nové R.S. od června letošního roku, přičemž cena nemá přesáhnout 30 000 euro.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Kangoo 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 689 km
Cena: 68 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 118 612 km
Cena: 72 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků