Renault Clio RS 200 od MR Car Designu: 20 koní k dobru

O francouzských vozech si můžeme myslet cokoli, nicméně pravdou zůstává, že model Renault Clio RenaultSport patří v posledních letech k nejlepším subkompaktním „hot hatchům“ na evropském trhu (naposledy jsme jej testovali na tomto místě). Nyní však německá společnost MR Car Design (z poslední doby si vzpomeneme třeba na její svéráznou modifikaci dodávky Volkswagen Transporter) přispěchala s vlastní sadou úprav, které vkusným způsobem vylepšují nejen vzhled karoserie, ale také jízdní výkony.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Standardní Renault Clio RS 200 je poháněno zážehovým čtyřválcem s objemem 2,0 l a výkonem rovných 200 koní (147 kW). I tato atmosféricky plněná jednotka však má své rezervy, u MR Car Designu proto sáhli k novému programu řídicí jednotky sladěnému s upraveným sáním a novou výfukovou soustavou Akrapovic a výsledkem se stal výkon zvýšený na 220 koní (162 kW). Součástí nové edice je také sada osmnáctipalcových litých ráfků s pneumatikami Michaelin o rozměru 225/35 R18. Ceny úpravy zatím zveřejněny nebyly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků