Renault Clio RS 200: edice „Ange & Démon“

Značka Renault nabízí milovníkům svižných trpaslíků další, tentokrát „ďábelskou“ sérii odvozenou z Clia RS 200.

Dojem jisté čertoviny kromě celkového zpracování budí také počet vozů, jež v této edici vznikne, neboť jich bude přesně 666. I když… ale začněme od počátku. Renault Clio Renaultsport (RS) 200 patří k málu francouzských automobilů, jež se čas od času objevují v limitovaných sériích, z poslední doby si možná vzpomenete na Renault Clio RS 200 Silverstone. Tento model ale budí také zájem individuálních úpravců, například před dvěmi týdny jsme vám představili stavbu Renault Clio RS 200 MR Car Design.

Čtěte také:
Test: Clio Renault Sport

Novinkou přímo z dílen francouzské automobilky je edice Renault Clio RS 200 „Ange & Démon“. K dispozici bude v trojici nových, matných odstínů lakování karoserie s názvy Toro Red, Givre Nacré a Hologramme Grey. Všechny tři verze jsou pak doplněny leskle černým lakováním střechy, středu předního nárazníku, zadního spoileru a difuzoru, dveřních klik a krytů zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Agresivnímu vzezření napomáhají také zatmavená zadní okna, rudě lakované brzdiče Brembo a černě zbarvené osmnáctipalcové lité ráfky Interlagos vypůjčené ze starší série Renault Mégane R26.R a obouvající pneumatiky Bridgestone RE50A. Na mechanických skupinách se nic nezměnilo, o pohon vozu se tedy stará zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l a výkonem rovných 200 koní (147 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér vozů Renault Clio RS 200 „Ange & Démon“ zdobí kůží čalouněná anatomická sedadla Recaro, speciální koberečky a číslované plakety vedle madla parkovací brzdy. Palubní deska je opatřena matově stříbřitými doplňky na výdeších ventilace, přístrojovém štítě či panelu klimatizace, zatímco středová konzole je opatřena leskle černými obklady.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vozy Renault Clio RS 200 „Ange & Démon“ je určeno výhradně domácímu trhu, kde je lze objednávat již nyní. Za zmínku stojí, že stejná série je připravena také pro Velkou Británii. Tam se dostane celkem 50 vozů, nicméně název edice se změní na Clio RS Raider a auta přijdou o všechny „ďábelské“ motivy. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 213 884 km
Cena: 55 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků