Když Renault sáhl do historie, vytáhl jméno Gordini a začal ho přidávat k vrcholným verzím jednotlivých modelů, byli všichni nadšeni. Sice se jednalo pouze o lepší výbavu doplněnou atraktivním modrým designem, ale budiž. Pro Clio byla verze Gordini dostupná pouze ve spojení s vrcholným provedení RS, což je nabídka, která se setkala s poměrně velkým zájmem ze strany zákazníků. Aby Renault své prodeje ještě dále podpořil, začal nabízet provedení Gordini také ve spojení s nepříliš výkonnými motory 1.6 16V a 1.5 dCi.
Cílem bylo vytvořit vůz určený pro zákazníky, kteří chtějí atraktivní automobil, ale zároveň nepožadují sportovní jízdní vlastnosti. Clio Gordini 1.6 16V nebo 1.5 dCi dostalo, stejně jako jeho ostrý sourozenec, modře lakovanou karoserii s „rychlými“ bílými pruhy, šestnáctipalcová litá kola, dvojitou koncovku výfuku, bílá zpětná zrcátka, modré doplňky v interiéru, kovové pedály nebo šedé bezpečnostní pásy. Zkrátka Gordini se vším všudy, až na to, že benzinový jedna-šestka nabídne 128 k a naftový agregát 105 k.
I když se zařazení Gordini k vcelku obyčejným motorům může zdát jako trochu zvláštní, u Renaultu moc dobře vědí, co dělají. Na trhu opravdu existuje poptávka po sportovně vypadajících, ale jinak úplně normálních autech. Jako dobrý příklad poslouží třeba Škoda Fabia Monte Carlo. Efektní design je k dispozici se všemi možnými motory jenom ne s tím nejsilnějším (1.4 TSI), kterému by slušel nejvíce, nicméně zájemci se přesto najdou.
Obyčejné Clio Gordini vstoupí na trh mimo jiné ve Francii, Srbsku, Chorvatsku, Rakousku nebo Itálii. O tom, že by se mělo ukázat také v České republice, se tisková zpráva nezmiňuje. Nedá se nic dělat, budeme se zřejmě muset spokojit pouze s Gordini RS.