Renault Clio Estate nabídne zavazadelník o objemu 443 litrů

Renault představuje nové Clio s karoserií kombi, které ponese označení Estate. Nový francouzský kombík měří na délku 4267 mm, široký je 1945 mm včetně zrcátek a vysoký 1445 mm. Oproti základnímu hatchbacku je tedy delší o 205 mm, ostatní rozměry jsou prakticky totožné, což platí také o rozvoru náprav. Ten i v případě kombi dosahuje na 2589 mm.

Zajímavosti | Sportovní auta | Příslušenství | Sport | Premiéry | Renault | Paříž 2012

Renault Clio RS: sportovec přišel o „atmosféru“

Francouzský výrobce slibuje bohatou nabídku barev, a to jak exteriéru, tak interiéru. Na výběr bude osm laků karoserie a další možnosti individualizace. Tím nejdůležitějším ale samozřejmě zůstává zavazadelník. Základní objem činí 443 litrů, po sklopení zadních sedadel dostaneme maximálně 1380 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nakládací hrana je ve výšce 604 mm, šířka zavazadelníku má hodnotu 994 mm a podle fotek vypadá zavazadlový prostor jako velmi pravidelně tvarovaný. Navíc Clio Estate nabízí možnost sklopit i sedadlo spolujezdce, což znamená, že odvezete předmět dlouhý až 2,48 m. Karoserie kombi pak přidá zadním cestujícím patnáct milimetrů nad hlavou.

Premiéry | Renault | Názory

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

V nabídce motorizací najdeme benzinové jednotky 1.2 16V o výkonu 75 koní, přeplňovanou nula-devítku s maximem 90 k a tři verze dieselového čtyřválce o objemu 1461 ccm: dCi 75, dCi 90 a dCi 90 83g. Nejúspornějším motorem je právě posledně jmenovaný, u kterého Renault uvádí kombinovanou spotřebu 3,2 l. Standardem pro všechny je pětistupňová manuální převodovka a nádrž o objemu 45 l. V nabídce se v polovině roku objeví ještě dvouspojková převodovka s motorem TCe 120, později bude možné objednat automat také k silnějšímu dieselu.

Prodeje odstartují během první poloviny letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Renault

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků