Renault Clio Estate nabídne zavazadelník o objemu 443 litrů

Renault představuje nové Clio s karoserií kombi, které ponese označení Estate. Nový francouzský kombík měří na délku 4267 mm, široký je 1945 mm včetně zrcátek a vysoký 1445 mm. Oproti základnímu hatchbacku je tedy delší o 205 mm, ostatní rozměry jsou prakticky totožné, což platí také o rozvoru náprav. Ten i v případě kombi dosahuje na 2589 mm.

Zajímavosti | Sportovní auta | Příslušenství | Sport | Premiéry | Renault | Paříž 2012

Renault Clio RS: sportovec přišel o „atmosféru“

Francouzský výrobce slibuje bohatou nabídku barev, a to jak exteriéru, tak interiéru. Na výběr bude osm laků karoserie a další možnosti individualizace. Tím nejdůležitějším ale samozřejmě zůstává zavazadelník. Základní objem činí 443 litrů, po sklopení zadních sedadel dostaneme maximálně 1380 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nakládací hrana je ve výšce 604 mm, šířka zavazadelníku má hodnotu 994 mm a podle fotek vypadá zavazadlový prostor jako velmi pravidelně tvarovaný. Navíc Clio Estate nabízí možnost sklopit i sedadlo spolujezdce, což znamená, že odvezete předmět dlouhý až 2,48 m. Karoserie kombi pak přidá zadním cestujícím patnáct milimetrů nad hlavou.

Premiéry | Renault | Názory

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

V nabídce motorizací najdeme benzinové jednotky 1.2 16V o výkonu 75 koní, přeplňovanou nula-devítku s maximem 90 k a tři verze dieselového čtyřválce o objemu 1461 ccm: dCi 75, dCi 90 a dCi 90 83g. Nejúspornějším motorem je právě posledně jmenovaný, u kterého Renault uvádí kombinovanou spotřebu 3,2 l. Standardem pro všechny je pětistupňová manuální převodovka a nádrž o objemu 45 l. V nabídce se v polovině roku objeví ještě dvouspojková převodovka s motorem TCe 120, později bude možné objednat automat také k silnějšímu dieselu.

Prodeje odstartují během první poloviny letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Renault

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 114 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků