Renault Clio dCi a Captur dCi jsou nově k dostání i s automatem

Kdo chtěl nové Clio či Captur s automatickým řazením, musel sáhnout po (naštěstí povedeném) benzínovém motoru 1.2 TCe 120. Nově si ale pohodlí dvou pedálů mohou dopřát také zákazníci upřednostňující i v takto malých vozech vznětový motor.

K jednotce 1.5 dCi 90 (66 kW) lze objednat samočinnou převodovku EDC. Jedná se o šestistupňovou skříň se dvěma suchými spojkami, jejímž dodavatelem je společnost Getrag.

Testy | Design | Renault | Palivo

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Vedle plně samočinného řazení umožňuje EDC také ruční volbu rychlostních stupňů. Sympatické je, že nahoru se řadí přitažením páky dozadu, zatímco pohybem vpřed se podřazuje – jako u sekvenčních převodovek v závodních autech.

Renault zároveň zveřejnil ceny, ovšem zatím pouze pro francouzský trh. Clio dCi 90 EDC bude stát 19 800 €, Clio Estate (u nás Grandtour) 20 400 €, Captur dCi 90 EDC 21 100 €. První dodávky jsou naplánovány na září.

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 135 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 133 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků