Renault chystá na trh auto za 64 tisíc korun

Francouzská automobilka Renault chce uvést na trh ultra-malý a zároveň ultra-levný automobil, který by měl stát jen 2500 eur (64 tisíc korun). S informací přišel francouzský list La Tribune.

Vozítko, na kterém bude Renault spolupracovat se svým japonským partnerem Nissan Motor, bude primárně určeno pro rozvíjející se trhy, ale představitelé automobilky jsou přesvědčeni, že své zákazníky najde i v Evropě.

Nejlevnějším autem na světě je v současné době vůz Nano indické společnosti Tata Motors. Nano se prodává od roku 2009 a jeho základní model stojí 100 tisíc rupií (zhruba 36 500 korun).

Automobil Nano prošel evropskými nárazovými zkouškami, ale reference u uživatelských testů byly vesměs negativní.

Zdroj: E15.cz

 

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků