Renault chystá auto za 100 000 korun! Bude už příští rok

Automobilka Renault pracuje na novém autě, jehož základní cena by se mohla dostat pod 100 000 korun. Zřejmě kvůli tomu založí úplně novou značku, aby si těmito vozy nekazila pověst v Evropě. Přesto jsou cílové především rozvojové trhy v Asii, Africe a Jižní Americe. Montáž by mohla probíhat v Maroku.

Zatím to vypadá, že proti novému autu, které vzniká na nové platformě CAMM, vyvinuté ve spolupráci s Nissanem, bude Renault Thalia či Dacia Logan se svou cenou kolem 200 000 korun něco jako luxusní limuzína z říše snů.

Dacia | Hatchbacky | Byznys

Dacia plánuje ještě levnější model se základní cenou pod 150 000 Kč

Nové auto bude skutečně velmi levné, ovšem otázkou je, kolik bude stát na evropském trhu (pokud se na něj vůbec dostane), kde je povinná rozsáhlá bezpečnostní a protiemisní výbava.

Koncern Renault-Nissan se podobným autem snaží reagovat na očekávaný nával čínských automobilek a chce si připravit munici na obranu. Stejný krok chystá i třeba automobilka Opel, která plánuje zavedení levné modelové řady.

Život řidiče | Škoda | Ceny | Nová Fabia | Škoda Fabia

Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Nové superlevné auto od Renaultu bude nabízeno jako hatchback, sedan a dokonce jako SUV a sedmimístné MPV. Dá se tedy očekávat prakticky stejná modelová paleta jako v případě rumunské Dacie. Nissan už má také malé levné auto, když oživil značku Datsun, ale Renault chce jít s cenou ještě dál... ehm, níž.

Renault Kangoo 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 689 km
Cena: 68 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 118 612 km
Cena: 72 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků