Renault chystá auto za 100 000 korun! Bude už příští rok

Automobilka Renault pracuje na novém autě, jehož základní cena by se mohla dostat pod 100 000 korun. Zřejmě kvůli tomu založí úplně novou značku, aby si těmito vozy nekazila pověst v Evropě. Přesto jsou cílové především rozvojové trhy v Asii, Africe a Jižní Americe. Montáž by mohla probíhat v Maroku.

Zatím to vypadá, že proti novému autu, které vzniká na nové platformě CAMM, vyvinuté ve spolupráci s Nissanem, bude Renault Thalia či Dacia Logan se svou cenou kolem 200 000 korun něco jako luxusní limuzína z říše snů.

Dacia | Byznys | Hatchbacky

Dacia plánuje ještě levnější model se základní cenou pod 150 000 Kč

Nové auto bude skutečně velmi levné, ovšem otázkou je, kolik bude stát na evropském trhu (pokud se na něj vůbec dostane), kde je povinná rozsáhlá bezpečnostní a protiemisní výbava.

Koncern Renault-Nissan se podobným autem snaží reagovat na očekávaný nával čínských automobilek a chce si připravit munici na obranu. Stejný krok chystá i třeba automobilka Opel, která plánuje zavedení levné modelové řady.

Život řidiče | Škoda | Ceny | Nová Fabia | Škoda Fabia

Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Nové superlevné auto od Renaultu bude nabízeno jako hatchback, sedan a dokonce jako SUV a sedmimístné MPV. Dá se tedy očekávat prakticky stejná modelová paleta jako v případě rumunské Dacie. Nissan už má také malé levné auto, když oživil značku Datsun, ale Renault chce jít s cenou ještě dál... ehm, níž.

Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 156 214 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Clio 1.149
Rok výroby: 2008
Stav: 49 710 km
Cena: 75 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků