Renault Captur v edici Helly Hansen: dobrodružství a Extended Grip

Značka Renault ve spolupráci s tradičním norským výrobcem účelového, dnes hlavně tzv. outdoorového oblečení Helly Hansen připravila speciální edici svého modelu Captur.

Automobilka Renault se snaží propagovat všestrannost svého kompaktního SUV Renault Captur všemi možnými způsoby. Nejnovějším počinem v této oblasti se stává model Renault Captur Helly Hansen, jenž vůbec poprvé do řady Captur přináší „off-roadový“ systém Extended Grip. Ten slavil svoji premiéru před rokem v modelu Renault Scénic XMOD a v představách zákazníků má u crossoverů poněkud potlačit smutek z absence pohonu všech kol...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Captur Helly Hansen by se měl objevit i u nás

Soustava Extended Grip upravuje účinek protiprokluzové soustavy ve třech režimech s ohledem na zachování maximální možné trakce předních kol. V poloze Road se asistent chová jako v běžném voze a určen je k provozu na vozovkách se zpevněným povrchem, režim Expert je vlastně deaktivací a poloha Loose Ground nabízí řidiči maximální asistenci pro dosažení co nejlepší adheze.  

Testy | SUV | Renault

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Nový Renault Captur Helly Hansen na první pohled vyniká rudým lakováním Flamme Red, jež prostupuje i do interiéru, sedmnáctipalcovými dvoubarevnými ráfky, náznakovými prvky ochrany podvozku pod nárazníky a emblémy H/H na předních blatnících. Na palubě vesměs černě čalouněného interiéru najdeme řadu červených a „karbonových“ dekoračních prvků, specifické chromované prahové obklady a rozsáhlejší sadu standardní výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Captur Helly Hansen má být nabízen v řadě dvoubarevných kombinacíi

V ní nechybí známý multimediální systém R-Link s přehledným dotykovým displejem na středové konzole, couvací senzory ani tempomat. Captur Helly Hansen bude k mání v řadě vesměs dvoubarevných kombinací. Zmiňme alespoň zmíněnou Flamme Red s černou, nebo hnědou střechou, černou Etoilé s hnědou střechou nebo šedou Cassiopée s černou střechou. Na většině evropských trhů bude Renault Captur Helly Hansen prodáván od června.

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků