Renault-Alpine odhaluje před Ženevou interiér. Zas je to ale jen koncept

Už to vypadalo, že se na autosalonu v Ženevě ukáže produkční verze sportovního kupé značek Renault-Alpine. Ale evidentně to bude opět koncept. Z něj si nyní můžeme prohlédnout interiér, odhalení celého auta proběhne 16. února.

Klepněte pro větší obrázek
Z nového konceptu sportovního kupé Renault-Alpine zatím můžeme vidět jen interiér. Celé auto se odhalí 16. února a sériový exemplář se představí až v září v Paříži

O technice se zatím jen spekuluje. Uprostřed za kabinou pdo dva cestující by měl být uložen nový přeplňovaný čtyřválec 1,8 l o výkonu až 300 koní. Ten bude pohánět zadní kola a protože na snímku interiéru nevidíme klasickou řadící páku, dá se očekávat dvouspojková automatická převodovka.

Tajné | Sportovní auta | Renault

Příští Renault Mégane RS přijde o motor 2.0 Turbo. Bude něco menšího

Předprodukční koncept kupé Renault-Alpine, jehož sériovou verzi zřejmě uvidíme až v září na autosalonu v Paříži, je pokračováním konceptů A110-50 z roku 2012 a loňského Alpine 60 Celebration.

Produkční auto by se s hmotností mohlo dostat na 1100 kg, což by ho řadilo do kategorie těch nejlehčích sporťáků na trhu. S výkonem okolo tří stovek koní by navíc tomuto rychlému Renaultu vycházel moc pěkný poměr výkonu k hmotnosti – asi na úrovni nového Porsche 911, které je o 300 kg těžší.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků