Renault a Nissan připravují automobil za necelých 80 000 Kč

Automobilka Renault připravuje ve spolupráci s Nissanem dva velmi levné modely. Cílem je vytvořit auta, která se zařadí pod značku Dacia. Informoval o tom francouzský web Latribune.fr. Obě extrémně levné novinky se budou vyrábět v Indii a neměly by se objevit na evropském trhu. Levnější z nové dvojice se má postavit proti známému modelu Tata Nano.

Zajímavosti | Technika | Palivo | Ostatní značky

Tata Nano: modernizace pro přežití

Detaily zatím Renault neoznámil. Pouze připojil informaci, že konkurent Taty Nano dorazí na trh přibližně v roce 2016. Jako základní cena byla stanovena suma 3000 euro (v přepočtu cca 76 500 Kč). Dražší sourozence bude stát o dva tisíce eur více a na trh se dostane dříve. Aktuálně se mluví o konci roku 2014. 

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: Latribune.fr

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků