Renalut chystá Captur s pohonem všech kol. Bude se jmenovat Kaptur

Francouzský crossover Captur aktuálně s pohonem všech kol nekoupíte. Prodává se totiž výhradně jako předokolka. A u nás se na této skutečnosti nezmění nic ani po příchodu verze s pohonem všech kol, která se bude jmenovat Kaptur.

Testy | SUV | Renault

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Renault oficiálně potvrdil příchod modelu Kaptur 4x4. Pokud se ptáte, proč má tato varianta na začátku svého názvu písmeno K a nikoliv klasické C, odpověď najdeme v miniaturní tiskové zprávě. Kaptur totiž míří na ruský trh a podle průzkumu, který mezi ruskými zákazníky automobilka podnikla, písmeno K evokuje u tamních zájemců ruský původ. A ten nový Kaptur opravdu mít bude.

Testy | SUV | Renault

Test Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4: Další z mnoha?  

Renault tento model bude přímo v Rusku vyrábět, konkrétně v továrně v Moskvě. Bohužel další podrobnosti zatím automobilka nezveřejnila, takže se musíme spokojit pouze s jednou fotografií. Více Renault o novém Kapturu prozradí koncem března. 

Klepněte pro větší obrázek
Renault Scénic 1.598
Rok výroby: 2012
Stav: 155 792 km
Cena: 160 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2012
Stav: 153 329 km
Cena: 160 000 Kč
Renault Mégane 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 122 484 km
Cena: 135 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků