Reklamě už neuniknete ani v autě. BMW ji chce dostat do iDrive

Reklama už dobyla naše televize, noviny, počítačové monitory i mobilní telefony – a nyní si hledá cestu do aut. Mnichovská automobilka BMW oznámila, že pracuje na projektu, který by zobrazoval reklamní sdělení na základě aktuální polohy vozu a destinace zadané v navigaci. 

Projekt se oficiálně jmenuje „virtuální tržiště budoucnosti“ a BMW ho už testuje v prototypu řady 7.

Zajímavosti | Byznys

Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Jako příklad využití firma uvádí například informace o volných parkovacích místech, ale také o slevách či službách v okolí cílové destinace. Reklama by se měla zobrazovat na displeji komunikačního a zábavního systému iDrive. 

Systém nevyžaduje na straně auta žádné nové technologie: poloha vozu je známa díky satelitní navigaci a o doručení reklamního sdělení se postará palubní internetové připojení BMW ConnectedDrive. 

Řidiči údajně dostanou možnost nastavit systém tak, aby zobrazoval jen ta reklamní sdělení, která je opravdu zajímají. Jak ale ví každý, kdo se někdy pokoušel odhlásit nevyžádané e-mailové newslettery, v praxi to může být mnohem komplikovanější... 

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků