Reklamě už neuniknete ani v autě. BMW ji chce dostat do iDrive

Reklama už dobyla naše televize, noviny, počítačové monitory i mobilní telefony – a nyní si hledá cestu do aut. Mnichovská automobilka BMW oznámila, že pracuje na projektu, který by zobrazoval reklamní sdělení na základě aktuální polohy vozu a destinace zadané v navigaci. 

Projekt se oficiálně jmenuje „virtuální tržiště budoucnosti“ a BMW ho už testuje v prototypu řady 7.

Zajímavosti | Byznys

Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Jako příklad využití firma uvádí například informace o volných parkovacích místech, ale také o slevách či službách v okolí cílové destinace. Reklama by se měla zobrazovat na displeji komunikačního a zábavního systému iDrive. 

Systém nevyžaduje na straně auta žádné nové technologie: poloha vozu je známa díky satelitní navigaci a o doručení reklamního sdělení se postará palubní internetové připojení BMW ConnectedDrive. 

Řidiči údajně dostanou možnost nastavit systém tak, aby zobrazoval jen ta reklamní sdělení, která je opravdu zajímají. Jak ale ví každý, kdo se někdy pokoušel odhlásit nevyžádané e-mailové newslettery, v praxi to může být mnohem komplikovanější... 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků