Registrace aut: Češi v červenci utráceli, Slováci šetřili

Zatímco nových osobních vozů podle statistik v červenci po mnoha měsících v české republice výrazně přibylo, na Slovensku si zákazníci vzali volno. Proti loňskému červenci poklesl počet nově registrovaných o 8,69 procenta. Konkrétně to znamenalo 5709 vozidel (vloni to bylo 5262 aut).

1 Škoda 16,85 % (962 ks)
2 Volkswagen 10,49 % (599 ks)
3 Hyundai 8,60 % (491 ks)
4 Kia 7,39 % (422 ks)
5 Peugeot 6,83 % (390 ks)
6 Opel 5,24 % (299 ks)
7 Dacia 5,01 % (286 ks)
7 Citroën 4,99 % (285 ks)
8 Renault 4,13 % (236 ks)
10 Ford 4,06 % (232 ks)

Za sedm měsíců letošního roku se na Slovensku zaregistrovalo celkově 37 753 nových automobilů. Na čele je s 20procentním podílem na trhu Škoda (7607 ks), za ní Volkswagen s 9,5 procenty a 3583 auty a třetí Hyundai se 7,99 procenty a 3018 vozy.

Nejlépe si z konkrétních typů vedla Škoda Fabia, konkrétně varianta Combi, na druhém místě byla v červenci na Slovensku Škoda Octavia. Na třetím místě skončil nošovický Hyundai i30.

1 Škoda Octavia 382
2 Škoda Fabia 326
3 Hyundai i30 210
4 Škoda Rapid 185
5 Kia cee´d 179
6 VW Golf 169
7 Dacia Sandero 145
8 Opel Astra 146
9 Suzuki SX 4 111
10 VW Polo 105

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků