Registr opět nefunguje. Problém je s databází hledaných aut

Registr vozidel opět nefunguje. Nelze ho spojit s databází hledaných aut a s evropským registrem identifikačních čísel, takzvaných VIN kódů. Kvůli těmto chybám není možné vozidla přihlašovat, uvedl vedoucí odboru dopravně správních agend pražského magistrátu Josef Mihalík. 

Za aktuální problém ministerstvo dopravy nemůže, uvedl mluvčí úřadu Martin Novák. Za výpadky v Schengenském informačním systému a v pátrání po vozidlech v praxi je podle něj odpovědné policejní prezidium.

Pokud ani jeden z těchto systémů nefunguje, doporučilo ministerstvo dopravy vozidla neregistrovat. Mohli by totiž zaregistrovat vozidlo, které bylo ukradeno v zahraničí, a tady se je někdo snaží zlegalizovat a dostat do provozu, dodal mluvčí ministerstva.

Podle Mihalíka je reálné, že se kvůli aktuálním potížím nepodaří na pražských registračních pracovištích obnovit odbavování žadatelů během celého dopoledne. Novák uvedl, že se ministerstvo společně s policejním prezídiem snaží problém vyřešit. 

Život řidiče | Krimi | Názory

Registr vozidel má další potíže. Neumí odhalit kradená auta

Zdroj: E15.cz 
 

 

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků