Ředitelství silnic a dálnic chce znovu nastartovat zanedbanou přípravu

6 komentářů

Gouda
28. března • 21:42

Pragocentrismus v praxi.

Ota
28. března • 10:30

bych blil, Milane :-/

x12345678
28. března • 11:46

Já taky. Jaký smysl má natáhnou D11 ze současného konce přes HK do Jaroměře? Naprosto žádný. Dál nikdy nepovede a Polsko na tomto tahu nemá a nikdy nemělo zájem, takže ho do čtyřpruhu v příštích 50 letech stavět nebude. HK na čtyřpruh směr Praha napojen bude přes I/37 a stavět dál byť jen jediný metr je naprostá pitomost. Ty peníze je potřeba na R35, D3, D8 ale určitě ne na D11.

roca
28. března • 19:19

pardon pisu z mobilu Cela generace politiku ods cssd atd.... hanba blit Jak to ze za dvacet let neni vytvorena aspon zakladni paterni sit At sakra propoji konec Hradec s Mohelnici aby propojili Ostravu s Prahou vrchem To je zivotne dulezite Dale Brno nahoru kolem Svitav na Hradec Dale Praha - Jizni Cechy Lidi zlati co tento narod tak strasneho provedl ze ma smulu na takove dobytky politiky

roca
28. března • 19:19

pardon pisu z mobilu Cela generace politiku ods cssd atd.... hanba blit Jak to ze za dvacet let neni vytvorena aspon zakladni paterni sit At sakra propoji konec Hradec s Mohelnici aby propojili Ostravu s Prahou vrchem To je zivotne dulezite Dale Brno nahoru kolem Svitav na Hradec Dale Praha - Jizni Cechy Lidi zlati co tento narod tak strasneho provedl ze ma smulu na takove dobytky politiky

ZástupceřediteleZeměkoule
28. března • 16:43

Si asi na Jaroměř nikdy nejel že? V ranních a odpoledních hodinách to je sunoucí se kolona rychlostí 60km v hod..
Do té Jaroměře to má smysl, dál zatím ne. A R35 je potřeba zrovna tak

Doporučujeme

Články odjinud