Čísla jsou vycucaná z prstu, nicméně NOx opravdu jsou reálně škodící svinstvo. Každopádně jsou to právě Greenpeace a jim podobní, kdo by měl nejdřív vyjmout trám z oka svého - k těmto a podobným opičárnám s testy a současnému rozšíření dieselů v osobních autech byly automobilky dotlačeny humbukem okolo emisí CO2 a globálního oteplování (pardon, dnes už změny klimatu).U VW těm blábolům o „clean diesel“ nejspíš nakonec sami uvěřili, pokusili se svá TDi prosadit i v Americe a tam to konečně prasklo.
Už jen název té organizace hovoří za vše. Greenpiss
Prodat všechny diesely Islámskému Státu :-)
Kdyby tito zelení dělali raději něco smysluplnějšího.... třeba sbírali odpadky, nebo vysazovali zeleň. Takto se jen shazují, tvrdí něco, co nemá opodstatnění, ale chápu je potřeba se zviditelnit...
ono na studie snáze dostanou grant než na sběr odpadků
Greenpace su strasiaci. Boli by najradsej, keby sme sa vratili do jaskyn a chodili pesi. Spiatocnickejsiu organizaciu som nevidel.B-]
ty výpočty jso uslučný blábol, a to zrovna nejsem VW fans. Myslím, že kdyby to měli před publikem obhájit, vůbec by ji mto nešlo. ty čísla vycucali z......flašky, ne?
Greenpeace, tak to musí být pravda..... B-]
Greenpeace je podobný nástroj americké zahraniční politiky jako je OSN a jiné. Jen by mohli spočítat kolik lidí zabil Napalm ve Vietnamu a kolik lidí se rodí postižených dodnes. NOx je na pořadu dne a odvedeme pozornost od závažnějších problémů.
A na to přišli až teď. Hanba jim.
A kolik zviratek tou manipulaci VW zabil, to Greenpiss "nespocital"?
To ne, mohli by se dopracovat k alespoň trochu pravdivým číslům a to rozhodně není v jejich zájmu ani stylu.
Vycucají si čísla z prstů, ohnou si statistiky jak potřebují a nazývají to studií. Hlavně aby vyšlo číslo co nejděsivější. ... ale operují s hodnotami o kterých se mohou pouze dohadovat nikoliv je dokázat - od prostého uvedení auta do reálného provozu, přes průměrný skutečný nájezd vozidla, až po skutečný vliv zvýšených exhalací na úmrtí.Tím však nechci bagatelizovat co se z výfuků line... vždy je to odpad.
Nebyl bych tak free a cool jako ty teď a Kalousek před hospodářským poklesem v roce 2008 po americké hypoteční krizi v roce 2007. Analytici Bank of America odhadují, že kauza manipulace testů emisí u naftových vozů Volkswagen zasáhnou nejvíce Českou republiku a Maďarsko. Hospodářský růst obou zemí by mohly dopady skandálu snížit v nejhorším případě o 1,0-1,5 procentního bodu. Pro českou ekonomiku by to například mohlo znamenat, že růstové tempo 2,8 procenta, které na příští rok odhaduje Česká národní banka, by se mohlo zpomalit až na 1,3 procenta. Stejně tak se podle analytiků banky zhorší i bilance obou zemí na běžném účtu, který odráží zejména bilanci zahraničního obchodu.
jeden o voze druhý o koze... možná by stálo za to číst a pak až reagovat
začal bych zvýšením dph, přímých a spotřebních daní, zrušením odpisů a valorizací - to by pro začátek mohlo stačit... radši stáhnem kalhoty hned aby nás brod nezaskočil ne?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.