Jak mohla mít Škodovka hliníkový rám když měla samonosnou karoserii už od dob Š 1000 MB.Pokud si vzpomínám ,měla některé odnímatelné součásti karoserie z hliníku.(kapoty,dveře a pod..).Koncernové označení AZNP (Automobilové Závody Národní Podnik) nebylo označení jen pro Mladou Boleslav ale pro všechny výrobce aut (Praga,Tatra,Škoda,Avia,Liaz a možná další..) Celý název automobilky byl tuším AZNP Škoda Mladá Boleslav.Některé další údaje jsou rovněž zpochybnitelné.
Možná mysleli tu lešenářskou trubku co byla vzadu za motorem
A kde že proháněl to BMW? Podle té fotky?
Ta maximálka 260 kmh mi přijde hodně optimistická :-)
To musel ten tachometr hodně proměřovat :-D Jinak auto krásný, donedávna jsem měl taky Rapida (toho z 80 .let, né tu novodobou krabici)
Těžko v dnešní době odhadnout přesnou hodnotu maximálky, ale jezdilo to vskutku velmi dobře (mám v paměti dokonce z té doby že psali na rovinkách o 270 km/h při vhodném zpřevodování), ta váha je vskutku muší a aerodynamika by nebyla špatná ani dnes.
Jsou k té aerodynamice i nějaké přesnější údaje nebo to jen hádáš ?Rychlost 270 km/h při pouhých 101 kW je myslím dost nereálná a normálně by ji neobhájila ani ta extrémně nízká váha. Jedině za předpokladu velmi malého Cx nebo čelní plochy...
Konkrétní údaje nemám, ani je nehodlám nějak obhajovat, pouze si kuse pamatuju dobový článek. Samozřejmě je pravda že na max rychlost má vliv především odpor, tedy kombinace Cx s čelní plochou a pamatuju si že i tehdá psali, že na rovinkách na silnější vozidla rychlostí ztráceli že to museli nahánět v zatáčkách (nebo si alespoň myslím, že si to pamatuju, je to přeci jen nějakejch 30 let)
Na maximální rychlost má hmotnost vliv? Žil jsem doteď v tom, že u maximální rychlosti jde jen o odpory vs výkon... a že hmotnost má vliv pouze na to, jak rychle se na tu maximálku dostaneme....?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.