Range Rover Velar dostane agresivnější vzhled. Autoři odhalili, jak bude vypadat

Následující úpravy Range Roveru Velar jsou dílem německé skupiny Lumma Design. Projekt nese pracovní označení Lumma CLR GT a vůz díky němu dostal robustnější karoserii, výraznější masku a exteriér v nové zelené barvě.

Premiéry | Design | Land Rover | Ženeva 2017

Velká interiérová revoluce: Land Rover Velar prý tlačítka nepotřebuje

Tělo z uhlíkových vláken, které disponuje také otvory na kapotě a bočnicích, doplňuje černě laděná střecha. Další novinkou jsou litá kola, která jsou přímo z dílny autorů společnosti Lumma.

Zajímavosti | Land Rover

Hodinky za čtvrt milionu korun. Inspirací byl Range Rover Velar

Úprav se dočkala také zadní část. Jiné jsou koncovky výfuků či zadní difuzor a spoiler z uhlíkových vláken. Na přídi i zádi nahradil logo Range Roveru nápis Lumma CLR GT, aby se nezapomnělo, kdo že je autorem. Kdy bude limitovaná edice vozu uvedena v život zatím prozrazeno nebylo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků