Range Rover Sport zvládl Pikes Peak za 12 minut a 35,61 sekund

Nová generace Range Roveru Sport vyrazila v rámci své prezentace na trať závodu Pikes Peak Hill Climb, která obsahuje 156 zatáček a účastníci postupně vystoupají až do nadmořské výšky přesahující čtyři tisíce metrů. Za volant britské novinky usedl jezdec Paul Dallenbach.

SUV | Video | Premiéry | Land Rover

Nový Range Rover Sport je tu. Nabídne sedm míst a dvě verze pohonu 4x4

Range Rover Sport zdolal trať dlouhou 20 kilometrů v čase 12 minut a 35,61 s, a to s průměrnou rychlostí 95,23 km/h. Pod kapotou samozřejmě nebylo nic jiného, než přeplňovaný pětilitrový osmiválec o výkonu 510 koní. Mezi sériově vyráběnými SUV, která se na tuto trať vydala, zajel nový Range Rover Sport nejlepší čas.

SUV | Off-roady | Premiéry | Land Rover

Nový Range Rover Sport: lehčí, úspornější, rychlejší

Absolutně nejrychlejší čas zajel loni Rhys Millen s Hyundaiem Genesis Coupe. Sériový Range Rover Sport na něj ztratil bezmála tři minuty. 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků