Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Nürburgring hlásí další rekord. Po přepsání statistik Renaultem Mégane RS 275 Trophy, který se stal nejrychlejší předokolkou, respektive po Toyotě Prius (ano, i ta se rekordně zapsala do statistik, i když trochu jiným způsobem), se přihlásil o slovo Land Rover se svou novinkou v podobě RR Sport SVR. Nejvýkonnější Land Rover v historii zajel ostré kolo za 8 minut a 14 sekund a aktuálně je na tomto legendárním okruhu nejrychlejším SUV vůbec.

Video | SUV | Sportovní auta | Land Rover

Range Rover Sport SVR na videu z Goodwoodu. Zní jako F-Type R

Range Rover Sport SVR používá přeplňovaný osmiválec s výkonem 404 kW (550 k) a točivým momentem 680 Nm. Jen pro představu, v úvodu zmíněný Mégane RS 275 Trophy zvládl Nürburgring za 7 minut a 54,36 s. Land Rover v tiskové zprávě dále zdůrazňuje, že také SVR má stále redukci a stále umí přebrodit vodu hlubokou 850 mm.

Video | SUV | Design | Land Rover

Land Rover ukazuje malou Discovery Sport na prvních fotkách a na videu

Toyota Prisu potřebovala na jedno kolo podstatně více času. Bez jedné sekundy má výsledek hodnotu 21 minut. Japonský hybrid ovšem stanovil rekord ve spotřebě paliva. Své „ostré“ kolo zvládl se spotřebou 0,4 l/100 km.

Range Rover Sport SVR se představil v Goodwoodu. Do prodeje zamíří příští rok.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků