Range Rover Sport Stormer: smršť na oko z Londýna

Řady limitovaných verzí oblíbených aristokratických Range Roverů se o víkendu opět rozšířily. Nejnovějším přírůstkem, jenž automobilka představila v sobotu na mezinárodní výstavě lodí a plavidel v Londýně, je Range Rover Sport s působivým názvem Stormer. Bouři způsobenou vyšším výkonem, technickými zásahy, nebo alespoň nejsilnějším motorem pod kapotou však nečekejte, pod kapotou dřímá neupravený 2,7 litrový šestiválec s výkonem 140 kW/190 koní a maximálním točivým momentem 440 Nm.

Limitovanou edici Stormer ovšem poznáme podle několika stylingových úprav, z nichž nejviditelnější jsou nepochybně 20-ti palcová kola, upravené nárazníky a chromové koncovky výfuku. Ve znamení luxusu se to bude nést samozřejmě i v interiéru, snímky z této časti vozu, ale ještě automobilka nezveřejnila. Poznáme už ale základní cenu, která činí 43 550 liber (zhruba 1 280 000 Kč) a očekává se, že většina z 300 vyrobených kusů bude prodána v Británii. 

Klepněte pro větší obrázek 
Range Rover Sport Stormer
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků